اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

چه دیوایس های پذیرای بستنی حصیری خواهند بود

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • چه دیوایس های پذیرای بستنی حصیری خواهند بود

    براساس آخرین آماری که پراکندی سیستم عامل آندروید را نشان می دهد ٬اگر از نسخه ۳ که مربوط به تبلت هاست چشم پوشی کنیم این نکته قابل توجه است که تنها ۳۸.۲ درصد کاربران آندروید ٬ اجازه این را یافته اند که از آخرین ورژن آندروید یعنی Gingerbread استفاده کنند که در نتیجه هنوز ۶۱.۸ درصد کاربران از ورژن های بسیار قدیمی تر استفاده می کنند .


    اگر بخواهیم دقیق تر Gingerbread را بررسی کنیم متوجه می شویم که Gingerbread در دسامبر سال ۲۰۱۰ معرفی شد ( حدود یک سال پیش ) پس از یک سال با جمع بندی کاربران تمامی آپدیت های Gingerbread متوجه خواهیم شد که تنها ۳۸.۷ درصد کاربران اجازه این راه یافته اند که به آخرین نسل آندروید مهاجرت کنند و ۶۱.۳ درصد کاربران از ورژن های قدیمی تر از یک سال گذشته استفاده می کنند .
    شاید برای کاربران ios ٬ این مشکل قابل درک نباشید ولی هم اکنون که حدود یک ماه از معرفی آخرین نسخه اندروید ملقب به بستنی حصیری می گذرد ٬ دغدغه اصلی کاربران آندروید این است که کدام یک از مدل های آندروید اجازه آپدیت به بستنی حصیری را پیدا می کنند و کدام مدل ها دیگر ساپورت نخواهند شد و هیچ گاه بروز رسانی نمی شوند .
    میتوان گفت با عرضه Nexus galaxy در ماه نوامبر با بستنی حصیری ٬ ثانیه شمار انتظار برای دیگر کاربران آندرویدی آغاز می شود . آن چیزی که قابل پیش بینی هست که بسیاری از مدل های موجود دیگر ساپورت نخواهند شد حتی مدل هایی که حدود یک سال از عمر آنان می گذرد

    تاکنون شرکت های اصلی سازنده دوایس های آندرویدی اطلاعاتی پیرامون به آپدیت بستنی حصیری ارائه کرده اند




    شرکت ASUS



    اطلاعیه :
    شرکت گوگل به تازگی آخرین نسخه آندروید با نام بستنی حصیری را منتشر کرده است با انبوهی از ویژگی های شگفت انگیز ٬ ما خودمان را برای یک تجربه بزرگ با محصولاتمان با سیستم عامل بستنی حصیری آماده کرده ایم و افتخار این را داریم که اعلام کنیم این نسخه برای خانواده Asus Eee pad خواهد آمد . اما هم اکنون نمی توانیم زمانی برای انتشار این نسخه تعیین کنیم .


    مدل های تایید شده
    • Padfone
    • Transformer Prime
    • Eee Pad Transformer




    مدل های رد شده
    -گزارشی ارسال نشده است








    HTC


    اطلاعیه
    ما در مورد آپدیت به نسخه بستنی حصیری بسیار هیجان زده هستیم و در حال حاضر به بررسی ویژگی های آن برای برنامه ریزی آپدیت ها مشغول هستیم . هدف ما برای این آپدیت ٬ ارائه به مشتریان HTC برای تجربه کردن پیشرفت این سیستم عامل باشند و این بدین معنی است که ما می خوایم نرم افزار را همتراز با هر گوشی HTC کنیم .

    دستگاه های تایید شده
    • HTC Rezound




    دستگاه های رد شده
    • Nexus one









    LG


    اطلاعیه
    تمامی خبر های پیرامون آپدیت نشدن Optimus 2x حقیقت ندارد و ما مشغول برنامه ریزی برای آپدیت این گوشی هستیم و همچنین در آینده برای دیگر گوشی های هوشمند مدل بالا نیز این آپدیت را ارائه خواهیم کرد . منتظر خبر های بیشتر باشید .

    دستگاه های تایید شده :
    • Optimus 2X



    دستگاه های رد شده:
    -گزارشی ارسال نشده است






    Motorola


    اطلاعیه
    ما ارائه اپدیت برای مدل های Droid Razr , motorola razr , Droid bionic و motorola xoom ( تمامی مدل ها ) را تایید می کنیم و فعلا مدل های دیگر را ارائه آپدیت تایید نمی کنیم


    دستگاه های تایید شده :
    • Droid RAZR و Motorola RAZR
    • Droid Bionic
    • Xoom
    • Xoom 2, Xoom 2 Media Edition



    دستگاه های رد شده :
    - گزارسی ارسال نشده








    Samsung


    اطلاعیه :
    تاکنون ما ما هیچ اطلاعیه رسمی پیرامون این آپدیت منتشر نکردیم ولی ما به کاربرانمان اجازه خواهیم داد در آینده اطلاعاتی پیرامون آپدیت بدست آورند .

    دستگاه های تایید شده:
    • Galaxy Nexus
    • Nexus S



    دستگاه های رد شده:
    -گزارشی ارسال نشده






    Sony Ericsson


    اطلاعیه
    ما فعلا در حال آپدیت دستگاه هایمان به Gingerbread 2.3.4 هستیم . در آینده گوشی های هوشمند سونی اریکسون به این نسخه بستنی حصیری ارتقا پیدا خواهند کرد .


    دستگاه های تایید شده:
    • 2011 Xperia smartphone lineup




    دستگاه های رد شده :

    - گزارشی ارسال نشده



    با این وجود ٬ بسیاری از کاربران آندروید که نام گوشی های آنان در لیست های ارائه شده وجود ندارد فعلا باید صبر کنند تا اجازه آپدیت به آنان داده شود و بسیاری نیز باید منتظر پایان عمر بروز رسانی گوشی خود باشند .



    منبع :



    برخی توضیحات از :
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

  • #2
    اگر شما یکی از دوستداران سیستم عامل آندروید هستید یا قصد مهاجرت به این سیستم عامل را دارید نظر خود را پیرامون وضعیت کنونی این سیستم عامل با ما در میان بگذارید

    چه دیوایس های پذیرای بسته حصیری خواهند شد - نظر شما - انجمن تخصصی آیفون
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

    نظر


    • #3
      شرکت سامسونگ شعبه بریتانیا تایید کرد که بستنی حصیری برای گالاکسی اس ۲ نیز خواهد آمد
      ولی صحبتی از ساپورت دیگر نسخه ها نکرد
      i-phone.ir
      The Best or Nothing



      Twitter : Rouzbeh7000

      نظر

      صبر کنید ..
      X