اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

رونمایی از نسخه جدید بلاگ

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • [ مدیریت ] رونمایی از نسخه جدید بلاگ

    سلام،
    همانطور که از دیروز متوجه شده‌اید، نسخه جدیدی برای صفحه اصلی وبسایت تخصصی آیفون راه‌اندازی شده است و پس از چند سال، شاهد تغییرات گسترده‌ای در این بخش از مجموعه هستید. در حالی که وبسایت ما از دو بخش بلاگ و انجمن تشکیل می‌شود، همواره سعی شده است که هر دو بخش به بهترین نحو ممکن مدیریت شود و نیاز‌های روز جامعه و افراد علاقه‌مند به تکنولوژی را فراهم سازد.
    در نسخه جدید بلاگ، اولویت ما تهیه یک قالب ساده، کارآمد و در عین حال مدرن با استفاده از آخرین استاندارد‌های وب بوده است و تمام سعی خود‌ را کرده‌ایم که به این خواسته دست پیدا کنیم.

    پ.ن: ممکن هست بعضی قسمت‌ها باب میل برخی دوستان نباشد و از برخی قسمت ها رضایت نداشته باشند و غیره ... . به همین منظور لطفا اگر انتقادی، پیشنهادی هست در بخش نظر‌ها یا تماس با ما ارسال کنید و قطعا پیگیری خواهد شد. چرا که این سایت خودتان است که بهتر خواهد شد.

    صفحه اصلی

    در اولین بازدید از سایت شاهد Header خواهید بود. بخشی که در آن لوگو، لینک‌های مهم سایت و جستجو بین مطالب قرار دارد. پایین‌تر نیز با Tile‌هایی که از مهم‌ترین اخبار روز رو به رو می‌شوید که با توجه به بروزرسانی اتوماتیک آن بخش، همیشه در اولین بازدید قادر خواهید بود که به اخبار برتر روز دسترسی داشته باشید.



    در همان بخش Tile‌ها، در صورتی که موس خود را بر روی یکی از موضوعات ببرید، اطلاعات آن را خواهید دید. مانند بخش‌هایی که موضوع درش ایجاد شده، تاریخ انتشار مطلب و تعداد دیدگاه‌ها به منظور پیوستن به بحث در حال جریان.


    در بخش اصلی، با چهار ستون مواجه خواهید شد. در طرفین صفحه، سایدبار قرار داره. یکی سمت راست و دیگری چپ. در بخش سمت راست شما می‌توانید آخرین اپلیکیشن و بازی‌های معرفی شده، آخرین آموزش‌های منتشر شده، آخرین تخفیف بازی و برنامه‌های iOS و Mac و در نهایت مطالب پربازدید هفته را مشاهده کنید. و در سمت دیگر شما اطلاعات تماس دفتر سایت را مشاهده می‌کنید و زیر آن نیز آخرین قیمت محصولات اپل. که به مرور بخش‌های جدید تری نیز به این قسمت‌ها اضافه خواهند شد.

    اما می‌رسیم به بخش میانی و اصلی وبسایت. بخش خبر‌ها که در دو ستون کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و آخرین خبر‌ها به ترتیب از راست به چپ همانند تایم‌لاین، به نمایش گذاشته می‌شود.
    در قسمت پست‌ها نیز، تصویر و عنوان مطلب، نویسنده، دسته و تاریخ انتشار آن را مشاهده می‌کنید و در انتها نیز خلاصه‌ای از پست که با زدن ادامه مطلب می‌توانید نسخه کامل آن را مطالعه کنید. تعداد دیدگاه‌ها نیز به منظور پیوستن به بحث در حال جریان درج شده است.



    و اما بخش انتهایی یا Footer انجمن، در این بخش بیشتر سعی شده است تعامل شما کاربران با ما بیشتر شود. اطلاعیه‌ها که برای اطلاع رسانی رویداد‌های مهم سایت هست و در همان قسمت لینک شبکه‌های اجتماعی ما هم می‌توانید مشاهده و در صورت تمایل دنبال کنید. بخش دوستان نیز سایت‌های همکار و بعضیا نیز زیر مجموعه همین سایت هستند که برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با آن‌ها درج شده است.

    همچنین یک خبرنامه نیز برای شما عزیزان تهیه شده است که برنامه کاری آن به مرور به اطلاع خواهد رسید. در صورتی که وقت ندارید که هر روز به سایت سر بزنید، با عضویت در آن می‌توانید اخبار و آموزش‌ و ... برتر هفته را در ایمیل خود داشته باشید.

    و در نهایت نیز لیستی از بیشترین موضوعاتی که در هفته بیشترین کامنت را گرفته‌اند را مشاهده می‌کنید که می‌توانید به آن‌ها محلق شوید و نظرات خود را بیان کنید.


    داخل پست‌ها

    پس از صفحه اصلی به بخش کامل مطالب می‌رسیم. در بالای این بخش این امکان رو دارید که بین مطلب قبل و بعد سویچ کنید و البته همانند صفحه اصلی نیز اطلاعاتی از موضوع برای شما در صورت رفتن موس بر روی آن‌ها نمایش داده می‌شود.


    و در ادامه ...مقاله کامل مطلبی را مشاهده می‌کنید که انتخاب کردید. در بالای صفحه شاهد اطلاعات نویسنده، تاریخ ارسال، دسته ها و برچسب‌ها هستید و سپس عنوان و در نهایت نیز متن مقاله رو می‌توانید مشاهده و مطالعه کنید.


    در ادامه شاهد منبع خبر، لینک کوتاه شده و برچسب‌های مطلب خواهید بود.


    اما یک بخش هم برای اپلیکیشن‌ها در نظر گرفته شده است. بخشی که در آن اطلاعات کامل برنامه‌های معرفی شده توسط وبسایت رو مشاهده می‌کنید. اطلاعاتی مانند نام، حجم،‌ سازنده، لینک اپ استور و مستقیم و در نهایت هم تصاویر برنامه ...



    و اما بخش جذاب و امکان جدیدی که برای کاربران در نظر گرفته شده است. امتیاز دهی. در بخش کامنت ها علاوه بر استایل کاملا جدید، امکان رای دادن به نظرات نیز در نظر گرفته شده است. نظر مثبت و منفی. در نظر داشته باشید که رای‌ها در ترتیب قرار گیری کامنت‌ها تاثیری ندارد.


    تماس با ما

    ما صفحه تماس با ما ویژه‌ای نیز برای شما در نظر گرفته‌ایم. در این قسمت علاوه بر امکان مشاهده موقعیت فیزیکی دفتر سایت از گوگل مپ، اطلاعات تماس، آدرس دفتر و آدرس ایمیل هم مشاهده می‌کنید که می‌تونید از هر طریقی که مایل بودید با ما تماس بگیرید.

    فرم تماس با هم برای راحتی بهتر در نظر گرفته شده است.


    ریسپانسیو


    نسخه جدید بلاگ کاملا ریسپانسیو بوده، به این معنی که قالب به دستگاهی که با آن به سایت مراجعه می‌کنید واکنش نشان می‌دهد و خود را با اندازه صفحه نمایش هماهنگ می‌کند. از این پس با آیفون، آیپاد تاچ، آیپد و دیگر تبلت و اسمارت فون‌ها هم می‌توانید از سایت دیدن کنید.









    با تشکر، مدیریت انجمن تخصصی آیفون

  • #2
    دوستان می‌توانند هر گونه انتقاد و پیشنهاد را از طریق ارسال کامنت در پست زیر:
    انجمن تخصصی آیفون » رونمایی از نسخه جدید بلاگ

    و ارسال ایمیل از طریق فرم تماس با ما در میان بگذارند:
    انجمن تخصصی آیفون » تماس با ما

    نظر

    صبر کنید ..
    X