اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اخطار به كاربران مختل كننده بازارچه

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اخطار به كاربران مختل كننده بازارچه

    مدتيست كه عملكرد بعضي كاربران (كه عمده فعاليتشون در بازارچه است) باعث اختلال در انجمن و ترويج ادبياتي غير متعارف گرديده . متاسفانه اين دوستان براي منافع انتفاعي خود از انواع روشهاي تخريبي در تاپيكهاي بازارچه استفاده ميكنند كه چند نمونه آن به شرح ذيل است:
    1- پيشنهاد قيمت بالاتر از ديگر كاربران كه باعث ميشود كاربراني كه براي مصرف شخصي قصد خريد دارند از خريد با قيمت بالاتر منصرف شده و پس از عدم پاسخگوي به فروشنده براي مدتي دفع وقت كرده كه اين عامل باعث خارج شدن تاپيك فروش از بورس بازار ميشود و سپس با قيمتي پايين تر از پيشنهاد قبلي خود درخواست معامله ميكنند.
    2- اعلام قيمت هاي خارج از عرف و غير واقعي به عنوان ارزش كالاي فروشنده (به خصوص براي كالاهايي كه تك ميباشند) كه منجر به تخريب بازار فروشنده ميشود
    3- ...

    مجددا تاكيد ميشود كه بازارچه اين انجمن فارغ از مسائل انتفاعي با هدف ايجاد ارتباط بين فروشنده و مصرف كننده است و هيچ جايگاهي براي دلالان و معامله هاي انتفاعي نميشناسد . در روزهاي اخير تعدادي از اين كاربران (كه در هر تاپيكي پيشنهاد قيمت ميدهند و هر چيزي را ميخواهند بخرند ) را شناسايي كرده و براي آخرين بار اخطار داده ميشود كه :
    ادامه اين روند از جانب اين كاربران موجب توقيف آنها براي بار اول به مدت 7 روز و تكرار آن براي بار دوم منجر به توقيف دائمي خواهد شد.
    جهت پرهيز از سوء تفاهم و آگاهي كاربراني كه منظور نظر بنده ميباشند لينك اين تاپيك طي پيام خصوصي ارسال ميشود.
    ضمنا مديريت انجمن در صورتي كه به اين نتيجه برسد كه با هدف گفته شده توانايي اداره بازارچه را ندارد اين انجمن را براي هميشه حذف خواهد كرد.

  • #2
    متاسفانه همچنان مشکل مرافعه و درگیری های مدیریت در انجمن بازارچه علارغم تذکرات مکرر ادامه دارد .بر آنیم که به هر طریق ممکن دست دلال ها و فروشندگان حرفه ای را از بازارچه انجمن مان کوتاه کنیم و به همین جهت روند توقیف این کاربر نما ها را با جدیت دنبال میکنیم و از این زمان هر کس را که با حضور در تاپیک های خرید متعدد و غیر متمرکز به این عنوان بشناسیم بدون درنگ توقیف دائم و کلیه پست هایش را حذف میکینم .

    امیدوارم این راه که دقیقا آخرین انتخاب پیش از بستن بازارچه جهت نیل به هدف مدیریت است کارگر باشد.

    نظر


    • #3
      با احترام
      نظر به لزوم ایجاد نظم در بازارچه مقرر شد از این پس هر تاپیکی که با پست های "up " مجددا ریفرش گردد به فوریت از طرف مدیریت حذف گردد. بدیهیست که پست هایی همچون "هنوز موجوده " هم از این دست به حساب می آیند.
      این اقدام به واسطه مشکلاتی استکه این گونه پست ها در برای اداره و کنترل این تاپیک ها برای مدیریت ایجاد کرده و میکند.
      لازم به یاد آوری است که پست هایی همچون "پ . خ دادم " یا "هنوز موجود است؟" به فوریت حذف میشوند و با ارسال کننده آن برخورد خواهد شد .

      نظر


      • #4
        با سلام و عرض ادب
        جهت پاکسازی انجمن بازارچه از افرادی که به قصد دلالی و خرید و فروش فعالیت میکنند از این پس امکانی رو به وجود آوردیم که مجوز فعالیت کاربران در بازارچه را کنترل کنیم و به این وسیله کاربرانی که به عنوان مختل کننده بازارچه بشناسیم از باز کردن تاپیک و ارسال پست در این بخش محروم خواهیم نمود.
        ضمنا یاد آور میشویم که لزومی به معرفی این کاربران نیست .

        نظر

        صبر کنید ..
        X