اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

سخني با كاربران انجمن

Collapse
این تاپیک بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • سخني با كاربران انجمن

    بيش از دو سال است كه انجمن تخصصي آيفون راه اندازي شده. در اين مدت جدايي از 11069 نفري كه در انجمن عضو شده اند ما 3582 كاربر فعال داريم كه از بابت فعاليت تك تك آنها به خود ميباليم.تعداد زيادي از اين اعضاء فعال از ابتداء انجمن در كنار ما بوده اند كه اين امر بعد از گذشت اين مدت طويل يك احساس عاطفي بين همه ما ايجاد كرده به گونه اي كه هر كدام از ما نصبت به احترام و شخصيت ديگري تعصب و حساسيت داريم . اين مورد بدون شك هيچ اغراق يا بزرگنمايي عنوان ميشه و مطمئن هستم كه تعداد زيادي از كاربران در اين احساس با من شريك هستند.
    متاسفانه بعضي از كاربران به دلايلي (كه شخص من هر چي فكر كردم پيداشون نكردم)با عنوان كردن محل زندگي - جنسيت - شغل - سن-موقعيت -..... اشتباه از خود سعي در جلب توجه ديگر كاربران و يا تيم مديريت ميكنند . اين مسئله عميقا باعث ناراحتي و دلشكستگي تيم مديريت ميشود چرا كه ما نسبت به شخصيت و جايگاه تك تك كاربرانمان تعصب داريم و از اين كه اين عزيزان با اين مطالب فرصت را براي بي احترامي ديگران به خود مهيا ميكنند بسيار نگران و ناراحت هستيم.

    مطلب فوق مديريت را بر آن داشت كه با توضيح بخشي از ابزارهاي مديريت و بازبيني عملكرد كاربران به عموم اعضاء محترم به گونه اي باعث كاهش اين ناهنجاري ها شود.

    ابزار كنترل ip كاربران
    كليه مديران انجمن امكان اين كه از طريق نوار ابزاري كه بالاي هر پست قرار گرفته ip كاربر در هنگام ارسال پست را چك كنند دارند.

    با كليك بر روي tv بالاي پست به منوي زير ميرود كه ip پست را معرفي ميكند.


    كافيست كه ip در سايتهاي مثل اين سايت قرار داده تا علاوه بر مشخص كردن كشور و isp سرويس دهنده ، محل حدودي كاربر را هم مشخص كند.


    ضمن اين كه امكان كنترل كليه ip هايي كه هر كاربر از بدو عضويت در انجمن با آن login شده در بخش كنترل مديريتي وجود دارد.


    همانگونه كه مشاهده ميفرماييد اين كليه ip هايي است كه من بعد از 24 ماه عضويت در انجمن از آن استفاده كردم . ضمنا امكان كنترل كاربران ديگري كه از ip مشترك با من استفاده كردن وجود دارد.از اين طريق به راحتي ميتوان كاربراني كه دو نام كاربري دارند را شناسايي كرد.


    خواهش تيم مديريت از كاربران
    بديهيست كه مديريت به صورت دائمي در حال كنترل عملكرد تك تك كاربران نيست ، ليكن كاربري كه به هر شكل از طريق پست يا تاپيك و يا پيام خصوصي به مديريت در صدد جلب توجه و ايجاد اختلال باشد از طريق ابزارهاي فوق قابل رهگيري است.
    از نظر ما هيچ تفاوتي بين كاربران مونث با مذكر-ساكن ايران يا ساكن خارج از ايران- نوجوان يا ميانسال و مسن- بيمار يا سالم - جديد،فعاليا پرميوم- و.....نيست همه براي ما قابل احترامند (البته اعتراف ميكنيم كه به كاربران قديمي تر وابستگي بيشتري داريم )لذا سعي كنيد در اين جمع دوستانه اول از همه با خودتان و بعد از آن با دوستانتان در انجمن صادق باشيد.

  • #2
    به تازگي رسمي جديد در انجمن جاري شده و اون هم اين است كه كاربران (به خصوص كاربراني كه "كاربر فعال" ميباشند) در انجمن "ارتباط با مديريت" تاپيك هاي با محتواي اعتراض به عملكرد مديران انجمن در رابطه با جرح و تعديل پستها و تاپيكهاي خود ميزنند. تكرار مكرر اين امر لزوم تكرار بعضي توضيحات جهت كاربران را توجيه ميكند.

    اين محيط مجازي "انجمن تخصصي آيفون" مثل هر جاي ديگر قوانيني دارد. قوانين اين انجمن شامل سه بخش است:
    1- قوانين اصلي و عمومي انجمن كه در بدو عضويت به مطالعه و تائيد همه كاربران رسيده:http://www.i-phone.ir/forums/thread9.html
    2- قوانين معرفي بازي ها:http://www.i-phone.ir/forums/thread2563.html
    3- قوانين بخش بازارچه :http://www.i-phone.ir/forums/thread805.html

    اين كه كاربري بعد از جرح و تعديل تاپيك يا پستي كه تنظيم كرده از مجموعه مديريت پيگيري علت اين اتفاق باشه براي ما بسيار خرسند و شوق برانگيز است چرا كه احساس ميكنيم اين كاربر علاوه بر زحمتي كه براي تهيه متن اون كشيده ، براي انجمن هم اينقدر ارزش قائل بوده و انجمن را اينقدر معتبر تشخيص داده كه در مقابل اين اقدام مديريت پيگير باشه.
    ليكن مشكلات چند وقت اخير و دخالت ها و اظهار نظر هاي افراد غير مسئول در تاپيكهاي اعتراض باعث ميشود كه به صراحت از كليه كاربران اين مطلب رو درخواست كنيم كه:


    لطفا پس از اين ، پيش از تنظيم تاپيك اعتراض به مديريت يك بار ديگر قوانين انجمن را به دقت مطالعه كنيد . در صورتي كه مطمئن شديد كه تاپيك يا پست شما كاملا با قوانين مطابق بوده مطلب را از طريق پيام خصوصي به هر كدام از مديراني كه مايل هستيد اطلاع دهيد. بديهيست كه مدير مربوطه موظف به پيگيري و پاسخ گويي در اين خصوص خواهد بود.

    نظر

    صبر کنید ..
    X