اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

احکام اسلامی (Shiate Islamic commandments)

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • احکام اسلامی (Shiate Islamic commandments)

    همانطور که از اسم برنامه مشخص است ، این برنامه شامل تمامی احکام اسلامی (تقریبا بیش از 300 حکم و بیش از 2600 دستور) هست که به صورت آفلاین می توانید از آن بهره ببرید .
    یکی از مشخصه های بارز این نرم افزار دسته بندی دقیق مطالب هست که در تصویر می توانید مشاهده نمایید . از دیگر امکانات میتوان به قسمت لیست علاقه مندی ها ، جستجوی مطالب ، لیست مراکز پاسخگویی و نوع تنظیمات نمایش نیز اشاره کرد که به شرح ذیل می باشد :
    پس از انتخاب یکی از حکم ها ، نرم افزار شما را به مطلب مورد نظر هدایت مینماید و میتوانید آن مطلب را در لیست علاقه مندی ها قرار داده و در دفعات بعدی دیگر نیاز به جستجو و . . . نباشد و در قسمت علاقه مندی ها بتوانید آن موضوع را مطالعه نمایید.
    همچنین در قسمت جستجو می توانید موضوعی را که مد نظر دارید در مطالب ، جستجو کنید که در این بخش سرعت بسیار چشمگیری را مشاهده خواهید نمود .
    در قسمت مراکز پاسخگویی می توانید تمامی مراکزی که به سوالات شرعی (بصورت تلفنی) پاسخ میدهند را "به تفکیک شهر و استان" مشاهده کنید و در همان لیست به صورت مستقیم با کلیک به روی آیکون تماس ، تماس حاصل فرمائید .
    و در آخر در قسمت تنظیمات می توانید به تنظیم اندازه قلم نمایش و نوع آن ، تنظیم نمودن نور صفحه و ذخیره سازی آن ها بپردازید .
    * پشتیبانی از iOS ورژن 7 به بالا
    * حجم بسیار کم نرم افزار
    * سرعت بالا در بارگذاری مطالب
    * نمایش حروف فارسی به صورت صحیح
    * انتخاب اندازه و نوع قلم نمایش ، تنظیم نور صفحه و ذخیره سازی آن ها

    شما میتوانید برای دریافت این برنامه به سیبچه مراجعه نموده و از اینجا دریافت و نصب نمایید.


صبر کنید ..
X