اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

کودک نابغه (BrainyBaby)

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • کودک نابغه (BrainyBaby)

    ذهن پویا و فعال کودکان ظرفیت بسیار بالا و توانایی های شگفت انگیزی دارد. یکی از این توانایی ها قدرت ضبط و بازشناسی تصاویر یا همان حافظه و درک تصویر است . از سوی دیگر بازی یکی از مهمترین و مؤثرترین راه های افزایش هوش کودکان می باشد. این برنامه یک بازی و سرگرمی آموزشی برای کودکان پیش دبستانی ( 3 تا 6 ساله ) و اول ابتدایی است.
    در این بازی کودکان با استفاده از روش گشتالت ( رسیدن از کل به جزء ) به صورت ضمنی خواندن کلمات را فرا میگیرند. بدین معنی که کودک با به خاطر سپردن شکل کلمه و بازشناسی آن در حین بازی بدون درنظر گرفتن اجزای کلمه توانایی خواندن آن را پیدا می کند .همچنین این بازی به تقویت حافظه به خصوص حافظه دیداری و شنیداری و ادراک دیداری کمک قابل توجهی می نماید. لازم به ذکر است در این بازی هدف تنها بازشناسی شکل کلمه است و به هیچ عنوان یادگیری حروف فارسی مد نظر نیست .

    نحوه بازی :
    - در ابتدا 4 تصویر همراه با متن تصویر به کودک نشان داده می شود
    - بعد از نمایش تصاویر ، نام 4 تصویر به ترتیب پخش می شود
    - بعد از پخش صدا ، کلمات از روی تصاویر برداشته می شود و کودک باید متن تصاویر رو که پایین صفحه قرار گرفته به روی عکس کلمات درگ کند.
    - وقتی کودک 4 کلمه رو سر جاهای خودش قرار بده به مرحله بعد راهنمایی میشه.
    - وقتی وارد مرحله بعد میشم 2 تا کلمه به کلمه ها اضافه می شه به عبارتی تعداد کلمه های ما از 4 تا به 6 تا تغییر می کنه ضمن اینکه دیگه مثل مرحله قبل وقتی کودک کلمه رو انتخاب می کنه صدای اون کلمه پخش نمی شه. - در نهایت وقتی کودک 4 کلمه رو درست سر جاهای خود قرار بده باز به مرحله بعد راهنمایی می شه.
    - قسمت بعد قسمت نهایی بازی هستش به این صورت که ما دیگه تصویری نخواهیم داشت و فقط کودک باید با کلیک رو آیکون صدا و تشخیص صدای پخش شده کلمه مورد نظر رو انتخاب کرده و در جای مناسب قرار بده .

    شما میتوانید برای دریافت این برنامه به سیبچه مراجعه نموده و ازاینجا دریافت و نصب نمایید.


صبر کنید ..
X