اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آموزش آپديت iDevice در از طریق OTA

Collapse
این تاپیک بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آموزش آپديت iDevice در از طریق OTA




    همان طور كه مي دانيد در كنفرانس wwdc 2011 قابلیتی جدیدی به دستگاه های اپل ما اضافه شد: آپديت سیستم iOS به صورت Over The Air یا OTA



    این قابلیت چیست؟ در واقع با اضافه کردن این قابلیت، اپل شما را از کامپیوتر و از آپدیت های سخت و طولانی نجات داد. یکی از مزیت های آپدیت از طریق OTA کوچک بودن فایل آن است که مثلا برای ۶.۱ حدود ۱۰۰ مگ یا کمتر برای iDevice ها بود همچنین شما از بسیاری از ارور های آی تونز، ریکاوری و هنگ ها و ... را نخواهید داشت با این حال موقع آپدیت ممکن است فایل بد دانلود شده باشد و سیستم دستگاهتان بهم ریزد.
    این نکته را توجه داشته باشید که همانند آپگرید از طریق آی تونز، این سیستم نیز هنگامی که آپدیت ها عرضه می شوند و به دلیل استقبال کاربران، با مشکل برای دانلود فایل مواجه می شود.

    برای شناختن بیشتر سیستم و کارایی های آن، یک مثال می دهم.
    "دوست من در فرانسه زندگی می کند و آی فون و آی پدی برای پدرش که از ایران می آمد خرید و برای او تمامی برنامه های لازم و ... را با iTunes Library خود نصب کرد. هنگامی که پدر به ایران بازگشت، اپل ۶.۱ را داد که مشکل wifi آی پد مینی را تا حدی حل می کرد و پدر که دسترسی به هیچ سیستمی نداشت و کار با iTunes را بلد نبود تنها با چند حرکت ساده دستگاه خود را آپدیت کرد و مشکلاتش حل شد و کمتر از ۱۰۰ مگ نیز از ترافیک اینترنت او کم شد."

    با استفاده از آموزش موجود این تاپیک می توانید در چند حرکت ساده*، به راحتي و در زمان بسیار کمی دستگاه اپل خود را آپديت كنيد و از قابلیت های جدید آن لذت ببرید.

    این نکته را توجه داشته باشید که با جیلبریک دستگاه این قابلیت از کار می افتد.


    بیشتر مواقع آپدیت ها به شما به صورت notification خبر داده می شوند و عدد 1 بر روی آیکون setting قرار می گیرد ولی اگر آپدیت نکردید یا برایتان چیزی نیامده است به آدرس زير برويد:

    کد:
     Settings > General > Software Update
    [




    سپس شاهد منوي زير خواهيد شد: (یا اگر آپدیت نداشته باشید منوی دوم)





    براي آپديت بر روي download and install بزنيد سپس بر روي صفحه بعدي گزينه agree يا همان قبول كردن شرايط را بزنيد تا دستگاه شروع به دانلود آپديت كند.


    قبل از آپديت باطري دستگاه شما بايد حتما بيشتر از 50 % باشد يا به برق وصل باشد.

    وقتي از باطري خود مطمئن شديد، به منو برويد و بر روي install now بزنيد.

    پس از فشردن بر روي install now دستگاه اتوماتيك ريبوت مي شود و شما شاهد بار سفيد آپديت مي شويد.

    ویرایش توسط Arianismmm : https://i-phone.ir/forums/member/12543-arianismmm در ساعت 23-07-2011, 05:41 PM
    with

صبر کنید ..
X