اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

چگونه مشکلات آیفون را برطرف کنیم؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • چگونه مشکلات آیفون را برطرف کنیم؟

    اگر شما صاحب یک دستگاه آیفون هستید و اصلاً هم علاقه ندارید که روزی در استفاده از گوشی هوشمند خود به مشکل بربخورید راه‌های زیر را حتماً مطالعه کنید. بدون شک اولین و بهترین راه ها برای رفع هرگونه مشکل انجام: ریستارت، ریست و ریستور است. سالن عروسی


    ریستارت کردن معروف
    برای ریستارت کردن مثل همیشه می‌توانید دکمه پاور آیفون را نگه‌داشته تا با منوی کشیدن برای خاموش شدن دستگاه روبه‌رو شوید، بعد از خاموش شدن دوباره دکمه پاور را نگه‌دارید تا گوشی شما روشن شود. با این کار آیفون شما ریستارت می‌شود.



    ریستارت کردن ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای حل مشکلاتی چون کند شدن iOS و یا مشکلاتی که در هنگام استفاده از اتصال WiFi رخ می دهد خواهد بود، حل چنین مشکلات کوچکی را به ریستارت بسپارید.


    ریست سخت و ریست دستی
    برای ریست کردن دو راه وجود دارد یکی هارد ریست (Hard Reset) و دیگری ریست کردن چندین مورد از تنظیمات خودِ iOS. برای انجام ریست سخت یا همان هارد ریست لازم است به‌صورت همزمان دکمه پاور و دکمه هوم را نگه‌دارید تا آیفون خاموش شود، سپس لوگوی اپل نمایان شده و گوشی در حالت بوت شدن باقی می‌ماند. یکی از بهترین کاربردهای انجام هارد ریست زمانی است که آیفون شما به‌طور مداوم هنگ می‌کند و به شما امکان خاموش کردن به‌صورت معمولی داده نمی‌شود.



    در مورد ریست کردن تنظیمات هم باید گفت که با مراجعه به General > Reset با چندین گزینه روبه‌رو خواهید شد:













    به‌عنوان‌مثال اگر بااتصال WiFi مشکل‌دارید می‌توانید Reset Network Setting را انتخاب کنید، با این کار قطعاً بسیاری از مشکلات ساده‌ی مرتبط با استفاده از اینترنت از این نوع اتصال حل خواهد شد، اگر در رهیابی و یافتن موقعیت دقیق جغرافیایی خود کمی مشکل‌دارید می‌توانید از Reset Location & Privacy استفاده کنید.


    ریستور کردن آیفون
    آخرین گزینه‌ی روی میز ریستور کردن خواهد بود، درصورتی‌که هیچ‌کدام از روش‌های بالا کارساز نبود با ریستور کردن آیفون و پاک کردن تمام تغییرات و اطلاعاتی که به وجود آورده بودید می‌توانید یک نسخه‌ی دست‌نخورده از iOS را دوباره در اختیار داشته باشید و از نو شروع کنید.















    فقط به یاد داشته باشید که قبل از این کار از اطلاعات خود بکاپ گرفته باشید، نگران نباشید بعد از ریستور کردن با بازگردانی بکاپ تمام اطلاعات دوباره بازخواهند گشت.(برای آموزش ریستور به یکی از مطالب قبلی نوچه در مورد دانگرید سری بزنید)


    در آخر اگر هیچ‌کدام از ترفند‌های بالا مفید نبود احتمالاً مشکلی که با آن روبه‌رو هستید سرسخت‌تر از این حرف‌هاست. ممکن است این مشکلی باشد که در آینده توسط اپل برطرف شود به‌عنوان‌مثال اگر با مصرف باتری آیفون خود مشکل‌دارید و هیچ‌کدام از روش‌های بالا تأثیری نداشت مطمئن باشید که با به‌روزرسانی بعدی یعنی عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی iOS 9 کمتر دچار کمبود انرژی برای روشن بودن آیفون خود روبه‌رو خواهید شد. سایر مشکلات مانند ایرادات داخل برنامه‌ای و یا اتصال WiFi تابه‌حال به کمک ترفند‌های بالا رفع شده‌اند.




    منبع : knowche
صبر کنید ..
X