اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

دانلود ویدیو از یوتیوب با آیفون

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • دانلود ویدیو از یوتیوب با آیفون



    یوتیوب یکی از محبوب ترین سرویس های اشتراک ویدیو است. این سرویس در سال 2005 پایه گذاری شد و شرکت گوگل آن را در سال 2006 خرید. کاربران یوتیوب به دو گره تقسیم می شوند. یک گروه را کاربران عادی تشکیل می دهند. کاربران عادی که فقط به مشاهده فیلم ها و کلیپ ها می پردازند. اما گروه دوم، گروه تولیدکنندگان محتوا هستند. افرادی که ویدیوهای خود را در این سرویس به اشتراک می گذارند. یوتیوب به خاطر سیاست های خود که یکی از آنها حمایت از تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی است دانلود ویدیو از طریق گوشی آیفون یا هر دستگاه دیگری را منع کرده. از این رو باید برای دانلود از یوتیوب با گوشی ios یک اکانت پرمیوم خرید یا اینکه از طریق روش های جایگزین اقدام کرد. حتما می پرسید خب طریقه دانلود ویدئو از یوتیوب با موبایل اپل چطور است؟ چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم در آیفون اصلا چنین امکانی هست؟ باید بگوییم روش های مختلفی برای دانلود از یوتیوب در موبایل آیفون وجود دارد که نیاز کاربران را برطرف می کند.
    دانلود فیلم از یوتیوب برای ios
    واضح است که کاربران اندرویدی بیشتر هستند اما از تعداد قابل توجه کاربران سیستم عامل ios نمی توان چشم پوشی کرد. از این رو در این مقاله از میزبان فا مگ بهترین دانلودر یوتیوب برای آیفون و نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب برای ایفون همچنین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب آیفون و برخی دیگر از روش های دانلود از youtube در گوشی آیفون را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس تا انتها همراه ما باشید.
    1. دانلود از یوتیوب در ios با تلگرام
    تلگرام، یکی از بهترین پیامرسان های جهان است و به عنوان یکی از محبوب ترین آنها محیوب می شود. با استفاده از نسخه iOS تلگرام هم می توانید ویدیوهای خود را از یوتیوب دانلود کنید. ربات هایی مثل youtubednbot@ در تلگرام وجود دارند که با دریافت لینک های ویدیو سریعا به دانلود ویدیو از یوتیوب اقدام می کنند.


    2. سایت دانلود فیلم از یوتیوب برای ایفون
    با قرار دادن لینک ویدیوی یوتیوب در سایت videosolo می توانید انواع لینک دانلود مربوط به ویدیو را مشاهده و به راحتی صوت یا ویدئوی دلخواه خود را ذخیره کنید. در واقع این سایت ها اجازه دانلود از یوتیوب را با فرمت ها و کیفیت های مشخصی در دسترس کاربران قرار می دهند.


    3. دانلود از یوتیوب آیفون با تغییر آدرس
    با اضافه کردن پیشوند یا پسوند های خاصی در آدرس یک ویدئو در یوتیوب، می توانید لینک های دانلود آن را در اختیار داشته باشید. در واقع با اضافه کردن این پیشوند یا پسوند، سایت یوتیوب به یک سایت دیگر ریدایرکت می شود. در سایت جدید به راحتی می توانید با فرمت های مختلف یک ویدئو را دانلود کنید. این روش از همه روش ها ساده تر است.


    دانلود ویدیو از یوتیوب در گوشی آیفون یکی از ترفندهایی است که کاربران دنیای وب حتما باید با آن آشنایی داشته باشند چرا که یوتیوب منبعی بسیار بزرگ برای یادگیری بشمار می رود. اما روش های متعددی برای دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی ios معرفی شده که گاها برخی از آن ها پاسخگوی نیاز ما نیستند بر همین اساس به معرفی 4 روش دانلود از یوتیوب در اپل پرداختیم به این صورت می آموزید که چطور در گوشی آیفون از یوتیوب دانلود کنید.
    در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با هر یک از روش های گفته شده می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
    دانلود از یوتیوب با گوشی آیفون
صبر کنید ..
X