اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مشکل در سینک کردن app در آیتونز

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مشکل در سینک کردن app در آیتونز

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت همگی دوستان
    و اساتید گرامی
    راستش دلیل ارسال این پست اینه که من میخوام در آیتونز
    در قسمت app ها یک چند تا app رو انتقال بدم رو آیفون ولی متاسفانه با مشکل مواجه شدم
    و با اروری مواجه هستم که مربوط به Authorize کردن اپل آیدی با سیستم مورد نظر فعلی هستش
    ولی من این عملیات رو هم انجام دادم ولی متاسفانه باز هم با همین ارور مواجه میشم
    واز ست شدن اپل آیدی با سیستمم هم اطمینان کامل دارم
    دوستانی که سررشته ایی دارن ممنون میشویم راهنمایی بکن و گره ایی باز کنن واس ما

    _________________________________________________
    Authorize چیست؟

    Authorize یک عملیات برای صدور جواز به برنامه آی تونز در کامپیوتر برای اتصال دستگاه iOS و مدیریت آن است. با رفتن به منوی Store و انتخاب گزینه Authorize this computer و وارد کردن اپل آی دی و پسورد آن در برنامه آی تونز می توانید این عملیات را انجام دهید. حالا در پست های بعدی بیشتر در این مورد توضیح داده خواهد شد.

    حال اگر اپل آی دی که کامپیوتر و برنامه آی تونز خود را با آن Authorize کرده اید با اپل آی دی برچسب خورده روی برنامه های داخل دستگاه iOS شما یکی نباشد برنامه ها بعد از اتصال از روی دستگاه پاک می شوند. حتی اگر اصلا کامپیوتر و برنامه آی تونز خود را با اپل آی دی Authorize نکنید باز هم بعد از اتصال دستگاه iOS به آی تونز برنامه ها پاک می شوند.

    پس یکی از مهمترین کارهایی که بعد از ساخت اپل آی دی می بایست انجام دهید Authorize کردن کامپیوتر و برنامه iTunes تان با آن اپل آی دی است.

    حتما دیده اید که کسانی با دریافت مبلغی برنامه های اصلی را روی دستگاه شما می ریزند. این افراد با اپل آی دی خودشان و کامپیوتر و برنامه آی تونزی که با همان اپل آی دی که برنامه ها خریداری شده Authorize کرده اند برنامه ها را روی دستگاه iOS شما منتقل می کنند حالا اگر شما این دستگاه را به برنامه آی تونزی که با اون اپل آی دی Authorize نشده است وصل کنید تمامی برنامه ها پاک می شوند. خب حتما از خودتان سوال خواهید کرد که اون کسی که برنامه ها را روی دستگاه شما می ریزه اپل آی دی و پسورد خودش رو به شما هم بده که شما هم با اون اپل آی دی و پسورد برنامه آی تونز خود را Authorize کنید تا برنامه ها بعد از اتصال به آی تونز پاک نشوند.

    ای کاش به همین راحتی ها بود اما اپل برای اینکار کپی کنندگان هم فکر کرده است؛ حداکثر ۵ کامپیوتر به طور همزمان می توانند با یک اپل آی دی Authorize شده باشند. چون برای Authorize کردن باید کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشه از روی سرور چک میشه که تا کنون چندتا کامپیوتر با این اپل آی دی هنوز Authorize هستند. حالا می فهمید که چرا اون طرف نمی تونه اون اپل آی دی و پسورد را به همه بده. پس اون دوست عزیزی که با دریافت مبلغ برای شما برنامه می ریزه بعد از ریختن برنامه ها به شما می گه که دستگاه را با آی تونز سینک نکن!

    در ضمن این رو هم بگم که وقتی داشتم
    Authorize میکردم برام پیغامی اومد توی گوشی trust this computer ولی من
    حواسم نبود dont trust زدم حالا باید چه کنم

    http://www.applestan.com/wp-content/...t1-5231866.png
    ویرایش توسط samiyar_app : https://i-phone.ir/forums/member/156452-samiyar_app در ساعت 22-04-2014, 03:42 PM
صبر کنید ..
X