اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مجموعه کتاب های هری پاتر به زبان پارسی !

Collapse
این تاپیک بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مجموعه کتاب های هری پاتر به زبان پارسی !

    با سلام

    مجموعه کتاب های هری پاتر رو براتون اماده کردم
    - هر هفت مجموعه
    - و همه به زبان پارسی

    برای راحتی کاربران در یک پارت و با لینک مستقیم قرار میگیرد :
    حجم : 31 MG
    رمز برای دانلود و استخراج : Arian



    1 - نویسنده : جی کی رولینگ

    ==========

    2 - عنوان 7 کتاب هری*پاتر عبارتند از “هری پاتر و سنگ جادو”، “هری پاتر وتالار اسرار “، “هری پاتر و زندانی آزکابان”، “هری پاتر و جام آتش”، “هریپاتر و محفل ققنوس”، “هری پاتر و شاهزاده دورگه” ،”هری پاتر و یادگارانمرگ”.

    ==========

    3 -

    هری پاتر نام مجموعه رمانهای فانتزی است که به وسیله جی.کی.رولینگنویسنده بریتانیایی نوشته شده*است. در این کتابها ماجراهای جادوگر نوجوانیبه نام هری*پاتر به همراه دوستانش رون ویزلی و هرمیون گرنجر نقل می*شود کههر سه از دانش* آموزان مدرسه خرافات و جادوگری هاگوارتز هستند. اینداستانها روایت کننده مبارزه بین خیر و شر و جدال هری*پاتر و یارانش باجادوگران بد است.
    با الهام از این داستانها فیلمهای سینمایی، بازیهای رایانه*ای وکالاهای متعددی ساخته شده* که همه از فروش فوق*العاده*ای برخورداربوده*اند.

    ==========

    4 - این کتاب با ترجمه های متعدد در ایران منتشر شده . در حال حاضر ترجمه هر 7 جلد این کتاب در اینترنت موجود میباشد
    برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید :

    ویکی پدیا
    ==========


    توضیحات : مجموعه داستان*های هری پاتر یک رشته از داستان*های نوجوانان، نوشته *شدهتوسط جوآن کتلین رولینگ* است که در جهان به طرز گسترده*ای از آن استقبالشده *است. در این داستان که اولین داستان هری پاتر است شخصیت*ها معرفی شدهو در عین معرفی اولیه تخیل، داستانی آهنگین و جذاب نقش شده*است. هری پاتردر این داستان وارد دنیای دیگری شده و با افراد جدید دوست می*شود که اینمقدمه داستان*های بعدی را شکل می*دهد. همانطور که گفته شد این کتابداستانی آهنگین و جذاب دارد. در ابتدا هری پاتر که نزد خاله و شوهر خالهاش زندگی می*کند معرفی می*شود ... هری ناگهان می*فهمد که یک جادوگر است ولرد ولدمورت در کودکی به خانه آن*ها حمله کرده و پدر و مادرش را کشته، ولیبه طور شگفت انگیزی نتوانسته هری را نابود کند و جادویش به خودش بازگشتهاست، در نتیجه ولدمور از بین رفته و فقط یک زخم صاعقه مانند بر پیشانی هریگذاشته*است. هری در این داستان با رون ویزلی و هرمیون گرنجر دوست می*شود وماجرا*هایی را در پی می*گیرد . او می*فهمد که سنگ جادو که یک وسیلهجاودانه شدن است و عمر جاودانه می*بخشد در هاگوارتز، مدرسه جادوگری هریپاتر مخفی شده*است . او به معلم درس معجون*ها شک می*کند که دنبال آن سنگاست و شبی بالاخره با کمک دوستانش از بزرگ*ترین سد*های دفاعی جادویی جهانرد شده و به سنگ جادو می*رسد. اما در کمال تعجب می*فهمد که فردی که در آنجا به دنبال سنگ است استاد دیگری است که تحت کنترل ولدمورت در آمده*است.آن*ها نبرد کوچکی می*کنند و سر انجام ولدمورت نابود می*شود. هری در پایانمی*فهمد که دلیل اینکه در کودکی از طلسم ولدمورت نجات یافته اینست کهمادرش خود را فدای او کرده و با به وجود آوردن جادویی باستانی به نامجادوی عشق ولدمورت را شکست داده*است. اما ولدمورت از بین نرفته و دوبارهبازگشته و این بار هم معلوم نیست که از بین رفته باشد!
    برای دانلودِ کتاب ها به اینجا مراجعه کنید
صبر کنید ..
X