اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

معرفی اپلیکیشن پارکبان

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • معرفی اپلیکیشن پارکبان

    با استفاده از اپلیکیشن پارکبان، به راحتی می‌توانید خودروی خود را میان انبوهی از خودروهای پارک شده بیابید. پارکیان از جی‌پی‌اس گوشی تلفن همراه شما برای به یاد آوردن جایی که خودرو را پارک کرده‌اید، استفاده می‌کند. تنها با فشار یک دکمه می‌توانید به سوی خودروی خود هدایت شوید. بدین ترتیب، هیچ‌گاه دوباره جایی را که پارک کرده‌اید، فراموش نخواهید کرد. هم‌چنین می‌توانید برای به خاطر آوردن مکان هتل، جایی که چادر زده‌اید، محلی که قایق خود را بسته‌اید یا دوچرخه خود را قفل کرده‌اید، ایستگاه اتوبوس یا هر نقطه‌ای که دوست دارید، از این اپلیکیشن استفاده کنید. شایان ذکر است



    لینک دانلود از اپ استور:https://itunes.apple.com/us/app/park...6083?ls=1&mt=8
    ویرایش توسط hosein.boy.good : https://i-phone.ir/forums/member/68451-hosein-boy-good در ساعت 24-05-2014, 09:42 PM

  • #2
    استفاده از برنامه

    ۱- اپلیکیشن پارکبان را باز کنید و نقطه مکان پارک خود را روی نقشه نشان‌گذاری کنید. همچنین می‌توانید عکسی برای یادآوری ساده‌تر بگیرید.

    ۲- برای یافتن خودروی خود، اپلیکیشن را باز کنید و مکان خودروی خود را روی نقشه بیابید (می‌توانید روی نقشه درشت‌نمایی کنید.) همچنین می‌توانید بهترین مسیر پیاده از مکان کنونی تا مکان پارک را ببینید.

    نکته: این برنامه برای مسیریابی به اتصال اینترنت نیاز دارد تا بتواند داده‌های لازم را دریافت کند. همچنین شما باید خدمات موقعیت مکانی یعنی "Location Service" را در بخش تنظیمات گوشی خود فعال کنید.

    نظر

    صبر کنید ..
    X