اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

iCrypter برنامۀ قفل گذاری برای Messages مجانی شد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • iCrypter برنامۀ قفل گذاری برای Messages مجانی شد

    با ســـــــلام خدمت همۀ دوستان؛

    مدّتی پیش برنامه ای بنام iCrypter رو خدمت شما عزیزان معرفی کردم که یک برنامه برای قفل گذاری یا رمز گذاری به روی کلیۀ پیغامهای ارسالی و دریافتی است. با کمال خوشحالی باید بعرض شما دوستان برسانم که این برنامه امروز برای مدّت محدودی مجانی شده و شما میتوانید آنرا کاملاً مجانی از طریق لینکی که در انتهای توضیحاتم برای شما قرار داده ام در اپستور دانلود کنید و به طرف مقابل خود یا دوستان خود هم اطلاع دهید. قیمت این برنامه 3.99$ بوده.

    بوسیلۀ این برنامۀ جالب شما میتوانید کلیه پیغامهای خود را بصورت رمز در آمورید. پیغامهای شما میتوانند شامل: متن SMS ها و Message ها - متنهای Tweeter - متنهای Facebook - متنهای Email و حتی شماره تلفنها و پیغامهای مبادله ای در Skype باشند که هر کدام از اینها بنوبۀ خود میتوانند محتوی عکس یا فیلم هم باشند و این برنامه بطرز جالبی این متون را به رمز تغییر میدهد که هیچ وبسایت یا دولتی یا هر کسی دیگر بجز رمزگذار که شما میباشید نتواند آنها را رمزگشایی کند.

    نکتۀ مهّم و قابل توجه برای این اپ این است که " هم گیرنده و هم فرستنده " هر دو طرف باید این اپ را داشته باشند.

    در قسمت توضیحات اپ شما میتوانید اطلاعات بیشتری در رابطه با عملکرد آن بدست بیاورید ولی یک ویدئوی آموزشی کوتاه هم در سایت برنامه نویس موجود بود که من لینک آنرا هم برای شما عزیزان قرار خواهم داد و همچنین اسکرین شاتهای این اپ را هم میتوانید در ذیل مشاهده بفرمائید.

    از نظر من حالا که مجانی شده فرصت خوبیه که دانلودش کنید و درصورت تمایل از آن استفاده کنید و در غیر اینصورت پاکش کنید، حداقلش اینه که پولی بابت تجربه کردنش پرداخت نخواهید کرد. امیدوارم مورد استفاده واقع بشه.



    نام اپ در اپ اپستور: iCrypter

    لینک دانلود مجانی در اپستور: https://itunes.apple.com/gb/app/icry...634322353?mt=8

    اسکرین شاتها:




    لینک ویدئوی طرز استفاده از اپ:




    همگی موفق و پیروز باشید.
صبر کنید ..
X