اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

راهنمایی در فیلم برداری

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • راهنمایی در فیلم برداری

    سلام
    1- من با گوشی آیفون 4Sکلیپی رو ضبط کردم، به هنگام فیلم برداری گوشی رو به حالت عمودی معمولیش نگه داشتم. اما وقتی در لپ تابم اجراش می کنم می بینم که 90 درجه چرخیده، برنامه ای برای چرخاندنش در کامپیوتر پیدا کردم.
    اما میخواستم بدونم راهی هست که اینطوری فیلم برداری نکنه؟ میدونم اگر گوشی رو افقی بگیرمو ضبط کنم همونطوری در کامپیوتر نشون میده اما من میخوام گوشی رو عمودی نگه دارم. اپلیکیشنی هست که درست فیلم برداری کنه؟
    2- فرمتی که آیفون برای فیلم برداری استفاده میکنه mp4 هستش اما حجمش خیلی بالاست مثلا یه کلیپ 10 دقیقه ای حدود 1 گیگابایت میشه درسته کیفیتش عالیه اما حجمش بالاست.
    اپلیکیشنی رو می شناسید که موقع فیلم برداری، فرمت هایی رو برای ضبط کردن ارائه بده که کم حجم تر باشند ولی در عین حال کیفیتش در حد قابل قبول باشه؟ منظورم اپلیکیشن تبدیل فرمت ها نیست بلکه مستقیما از همون اول فیلم برداری با فرمت دیگه ای ضبط کنه.
    لطفا لینک اپ استور ندید چون با وجود اینکه عضو هستمو میتونم دانلود کنم اما هر چی از اپ استور دانلود می کنم با آیتیونز و نرم افزارهای دیگه نصب نمیشه اما لینک های به غیر از اپ استور نصب میشن!
    با تشکر

  • #2
    سلام
    در خصوص سوال دومیتون میتونم بگم که اگه جیلبریک هستید میتونید Video Camera Plus رو نصب کنید و با کیفیت مثلا 720p فیلمبرداری کنید تا حجم کمتری رو اشغال کنه. من که خودم این app رو خریدم و بسیار هم راضی هستم.کلا از نرم افزارهای مشابه میتونید استفاده کنید تا با کیفیت پایینتری مثلا 720p فیلمبرداری کنید که البته بسیار هم قابل قبول هست

    نظر


    • #3
      سلام برنامه ای که معرفی کردید رو دانلود و نصب کردم، حالا چطوری از قسمت تنظیمات روی
      720p
      بذارمش؟ گزینه اش چیه؟
      ممنون.

      نظر

      صبر کنید ..
      X