اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیا چیزی در مورد foursquare می دانید؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیا چیزی در مورد foursquare می دانید؟

    من کجا هستم؟ یک فروشگاه جدید یا یک موزه؟ شاید هم با دوستان همیشگی خود در یک کافی شاپ در محلی دنج. همه ما روزانه به مکان های مختلفی سر می زنیم، بگذارید با یک مثال شما را به اصل موضوع مرتبط کنیم. امروز به دلایلی دوست دارید کمی تفریح کنید و با تعدادی از دوستانتان به دبی مال بروید. دبی مال بیش از ۳۰۰۰ فروشگاه مختلف دارد ولی شما که از این ۳۰۰۰ فروشگاه اطلاعات و تجربه کافی ندارید! شاید دوست داشته باشید بدانید کدام فروشگاه تخفیف خوبی دارد؟ شاید به دنبال یک هم زبان در دبی مال می گردید تا از او کمکی بخواهید. شاید هم نه و فقط دوست دارید که تجربه خوبی را که از فلان رستوران داشته اید را به اشتراک بگذارید! همه این موارد و هزاران دلیل دیگر شما را وامیدارد که بر روی اسمارتفون خود که مهم نیست آیفون است یا یک اسماتفون اندرویدی ، اپلیکیشن فور اسکور (foursquare) را نصب کنید.






    Foursquare در اصل یک شبکه اجتماعی بر پایه موقعیت مکانی است که به شما این امکان را می دهد تا موقعیت مکانی را که در آن قرار دارید به اشتراک بگذارید. این عمل زمانی بیشتر معنا پیدا خواهد کرد که بخواهید تجربیات خود را هم به اشتراک بگذارید. زمانی که شما به یک رستوران وارد می شوید در داخل اپلیکیشن بر روی نقشه نام آن را خواهید دید و یا با جستجو می توانید آن را بیابید. اکنون وقت آن است که اعلام کنید شما آنجا حضور دارید یا به اصطلاح Check-in کنید.
    شما با هر Check-in امتیازاتی را دریافت می کنید که بر اساس تعداد دفعات ورود شما در یک بازه زمانی این امتیازات متفاوت می باشد. حال اگر شما بیش از همه به آن محل Check-in کنید شما به عنوان Mayor یا شهردار آن مکان شناخته خواهید شد. این عمل چه امتیازی برای شما دارد؟ معمولا فروشگاه ها و رستوران ها تخفیفات و مزایای خاصی برای mayor خود دارند که می تواند شامل یک نوشیدنی رایگان و یا درصد تخفیف خوبی در خرید های شما باشد. اگر اکنون mayor مکان خاصی هستید به یاد داشته باشید این افتخار می توانید به راحتی از شما گرفته شود. فردی که بیش از شما به آن مکان Check-in کند mayor جدید خواهد بود.
    Mayor تنها مقام در foursquare نخواهد بود و بسته به فعالیت شما مدال ها و پاداش های زیادی را مانند Super user و یا Explorer دریافت خواهید نمود.
    به یاد داشته باشید شما نمی توانید از مکان دیگری در یک مکان Check-in کنید یا به عبارتی برای دریافت امتیاز بیشتر ورود های غیر واقعی را ثبت نمایید، چرا که این اپلیکیشن از سیستم ناوبری و ارتباط اینترنتی شما موقعیت مکانی واقعی شما را می داند، پس تلاش بیهوده نکنید.
    Foursquare برای همه مفید خواهد بود و شما از طریق آن خواهید توانست که مکان مهم اطراف خود را بیابید. در یک مسافرت شاید استفاده از Foursquare بهتر از پرسش مدام از دیگران باشد که کدام رستوران یا فروشگاه و حتی هتل مناسب تر است. شما با یافتن مکان مورد نظر در اپلیکیشن می توانید نظرات دیگران را در مورد آن مکان بخوانید و عکس های آن را تماشا کنید و یا اینکه از mayor بخواهید شما را راهنمایی کند. جالب است، اینطور نیست؟










    زمانی که شما در یک مکان Check-in می کنید می توانید افراد دیگری را هم که همزمان با شما در آن مکان Check-in کرده اند نیز مشاهده کنید. اگر در سفر خارجی در یک مکان به دنبال یک هموطن می گردید شاید این اپلیکیشن کمک خوبی برایتان باشد.
    اگر شما طرفدار برند خاصی هستید معمولا برند های معتبر اقدام به ساخت صفحه مخصوص به خود می کنند تا از طریق آن بتوانند تخفیفات را به اطلاع طرفدارن خود برسانند و با آنها در ارتباط باشند. Foursquare اکنون بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد و روزانه بیش از ۳ میلیون Check-in در آن ثبت می گردد.


    وب سایت forsquare:

    https://foursquare.com/

    فروشگاه foursquare:

    foursquare Online Store

    لینک های دانلود برنامه بصورت رایگان:

    آیفون:
    App Store - foursquare

    آندرویید:
    https://play.google.com/store/apps/d...na.foursquared

    بلک بری:
    https://appworld.blackberry.com/webs.../6921/?lang=EN

    ویندوزفون:
    http://www.windowsphone.com/en-US/ap...b-78e7d1fa76f8

    ویدیویی از برنامه در سایت آپارات
    Foursquare


    منبع:
    pcwar

  • #2
    آیا چیزی در مورد foursquare می دانید؟

    لطفا کرکش هم بزارید
    اپل استور شییلتره

    نظر


    • #3
      آیا چیزی در مورد foursquare می دانید؟

      نوشته اصلی توسط mohamad79 نمایش پست ها
      لطفا کرکش هم بزارید
      اپل استور شییلتره
      میخواستم کرکش کنم ولی متاسفانه با Crackulous کرک نمیشه!
      حجمی نداره اسمش رو تو آیتونز جستجو کنید بعد به راحتی دانلود میشه.


      Sent from my  iPhone 4S using Tapatalk ©.
      Connect with an Apple Specialist about Anything that is needed for iOS Devices

      نظر


      • #4
        آقا برچی اپل استور رو ف ی ل تر کردن؟!!!!

        نظر


        • #5
          آیا چیزی در مورد foursquare می دانید؟

          نوشته اصلی توسط Mostafa_77 نمایش پست ها
          آقا برچی اپل استور رو ف ی ل تر کردن؟!!!!
          مصطفي جان تو انجمن در اين باره به حد كافي بحث شده و اگه بيشتر از اين كش پيدا كنه ممكنه اسيبش به انجمن برسه !

          نظر


          • #6
            آقا اگه کسی لینک کرک اندروید رو داره ممنون میشن به من هم بده

            نظر

            صبر کنید ..
            X