اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

فرمت کردن درایو ماوریکس به اشتباه

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • فرمت کردن درایو ماوریکس به اشتباه

    سلام دوستان.
    آی مک بنده تا دو روز پیش نسخه پیش فرض ماوریکس روش نصب بود، مدتی بود احساس کندی در بالا آمدن و حتی آنیستال نشدن کامل بعضی از برنامه ها اذیتم میکرد و اینکه یه سری نرم افزارهایی که داشتم باید سیستم عامل یوسمیت رو میداشتم. همه اینها دست به دست هم داد تا بخواهم سیستم عاملم رو بصورت کلین اینستال نصب کنم، این بود که نسخه سیستم عامل یوسمیت رو دانلود کردم (البته در استور خود اپل) و طبق آموزش های نصب بصورت کلین اینستال شروع به نصب کردم و عملیت نصب بدون هیچ مشکلی به اتمام رسید و سیستم عامل یوسمیت بالا آمد و خوشحال شروع به نصب نرم افزارهای Adobe کردم که در نهایت تعجب دیدم عملیات کرک کردن آنها درست کار نمیکند... این بود که دوباره تصمیم به نصب مجدد بصورت کلین را گرفتم.
    خوب تا اینجا یک فلش بوتیبل داشتم که تو مرحله قبل به درستی کار کرده بود و دستورهای ترمینال هم رو دقیق وارد کرده بودم دلیلش هم نصب درست دفعه اول بود. ولی اینبار مرحله قرار دادن فایل نصبی سیستم عامل دانلود شده یوسمیت را که باید آن را به قسمت اپلیکیشن ها انتقال میدادم را فراموش کرده و سیستم را ریست کرده و به محیط دیسک یوتیلتی رفته و طبق روال قبلی درایوی که روی آن یوسمیت نصب بود را فرمت کرده و سپس شروع به نصب کرده... اما اینبار برای نصب دیگر فایل نصبی دانلود شده یوسمیت در سیستم را نمیشناحت و در نتیجه برای ادامه نصب نیاز به دانلود مجدد سیستم عامل یوسمیت از سرور اپل بود...
    از آنجا که سرعت اینترنت افتضاحی دارم و اینکه تایمی که به من داده برای اتمام حدود 72 ساعت میباشد. آیا راهی نیست بتوانم در مرحله نصب از همان فایل نصبی روی سیستم خودم که در یک درایو دیگر دارم استفاده کنم؟!!!!!!!!! یا مجبورم که مرحله دانلود دوباره از خود سرور اپل را ادامه دهم!!!؟

    قبلش از کمکی که به بنده میفرمایید سپاس گزارم.
صبر کنید ..
X