اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

ادغام فایل های PDF در مک با برنامه پیش فرض Preview

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • ادغام فایل های PDF در مک با برنامه پیش فرض Preview

    با سلام و عرض ادب
    اگر سری در دانلود کتاب ها داشته باشید٬ حتما می دانید که در بسیاری مواقع٬ فصل های مختلف یک کتاب به صورت جداگانه برای دانلود ارائه می شود٬ و در نتیجه بعد از جمع آوری آنان٬ نیازمند ادغام آنان با یکدیگر هستید٬ باید این نوید را به شما دهم که ادغام سازی فایل pdf براحتی در مک با برنامه پیش فرض Preview امکان پذیر است.






    برای شروع کار٬ نخستین پارت pdf را با preview باز کرده٬ سپس از منوی view بر روی گزینه Thumbnails کلیک می کنیم٬ با اینکار یک منوی جدا در سمت چپ preview باز شده که محتویات pdf را نشان می دهد.






    سپس در Thumbnails صفحه اسکرول کرده که آخرین صفحه فایل pdf در پارت اول برسیم٬ بعد از آن٬ کافیست فایل دوم pdf را در Thumbnails در ادامه فایل اول دراگ کنیم٬ و در ادامه نیز پارت سوم را در ادامه پارت دوم دراگ می کنیم٬ به همین روش تمامی فایل ها را در یک صفحه preview در کنار یکدیگر قرار می دهیم.





    و در انتها٬ از منو بار از بخش file گزینه Print را انتخاب می کنیم٬ در صفحه تنظیمات مربوط به پرینت٬ بر روی گزینه PDF کلیک کرده و Save As PDF را انتخاب کرده٬ و فایل pdf جدیدی که شامل تمامی پارت های به هم چسبانده می شود را ذخیره کنید.

    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000
صبر کنید ..
X