اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

دیزییبل شدن اکانت ایتونز

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • #31
    نوشته اصلی توسط Devil King نمایش پست ها
    دوست عزیز این کار رو کردم و به بخش apple id رفتم و درمورد دیزیبل شدن اکانت هم گفته بود که اقدام به ریست کردن پسورد بکنید که من مجددن این کار رو کردم و باز هم نشد
    اگه راهی هست که ممنون میشم راهنماییم کنید یا اگه باید یه نامه بنویسم واسشون بفرستم راهنماییم کنید که به چه صورت این کاررو انجام بدم چون انگلیسیم جالب نیست
    شما در قدم اول باید وارد این لینک بشید:

    Apple - Support - Contact Support

    بعد قسمت آیتونز رو انتخاب کنید.

    در قدم بعدی باید My product رو انتخاب کنید که تپ کناری هست و یوزر و پسورد اپل رو وارد کنید.
    بعد آیفون / آیپد ی که مشکل دارید رو انتخاب میکنید. و بعد از میان گزینه ها آیتونز رو باز انتخاب میکنید.
    قدم بعدی My item not listed انتخاب کنید. و همون جمله هلندی رو وارد سیستم کنید.

    بعد از شما نحوه برقراری تماس رو میپرسند که چه جوری باشما تماس بگیرند. که دیگه انتخاب با خودتون هست.

    نظر


    • #32
      در خواستراهنمایی

      با سلام
      مشکلی که دارم هنگاه اتمام مراحل و وارد کردن Information (طبق اموزش این سایت)با زدن گزینه Creat my apple ID
      با خط قرمز please contact itunes to complet this transaction مواجه میشم.. یک راهنمایی ممنون می شم..


      در ضمن اگر هم نشد لطف کنید اکانتی برای ashkan_sony@yahoo.com ایجاد کنید

      با تشکر.

      نظر


      • #33
        دوستان لطفا راهنمایی کنید
        اکانتم دیزیبل شده
        با قسمت پشتیبانی هم نامه نگاری کردم که این جواب را بهم دادند.

        Dear Ali,

        Thank you for your feedback regarding your account. This is Rose again and I'd be happy to assist you further with your concern.

        I understand that you were unable to use your address in Denver for your iTunes Store Account and that this has caused your account to be disabled. I'm really sorry for any inconvenience this has caused. I know how frustrated you are to get this issue resolved immediately.

        Upon checking our system, I've found out that your account was still in violation of the iTunes Terms and Conditions. Because of that, we will not be able to assist you further with resolving the error on your account. Please refer back to the terms and conditions.

        However Ali, you may want to create a new account instead with your correct billing information.

        When you're ready to shop on the iTunes Store, you will need to create an account. This article will show you how:

        How To Set Up an iTunes Store Account
        iTunes: How to set up an iTunes Store account (Apple ID)

        If you wish to create an account without a credit card, this article will walk you through that process:

        Create an iTunes App Store account without a credit card
        Creating an iTunes Store, App Store, iBookstore, and Mac App Store account without a credit card

        And if you would like to learn more about Apple ID accounts, please visit our Apple ID FAQ:

        Apple - Support - Apple ID

        I hope suggesting to create a new account has helped you with your concern.

        It was my pleasure assisting you today and if you have any questions or concerns, please don't hesitate to contact us again.

        Thank you for being a valued member of iTunes Store family. Have a safe trip!

        Sincerely,

        Rose
        iTunes Store/Mac App Store Customer Support


        ===========
        با اینکه ادرس شهر و تلفن را با هماهنگ با آی پی چیز پی ان درست وارد کردم اما اجازه دانلود برنامه و خرید نمی ده. هر چی دلار هم داخل اکانت هست مونده
        لطفا راهنمایی کنید چطور می تونم اانتم را درست کنم

        نظر


        • #34
          دوستان من از ايميل بازي به نتيجه نرسيدم !!!امكان برقراري تماس تلفني هستش باهاشون؟؟؟؟اكه هست شمارشون چيه ؟؟؟؟ممنون

          نظر


          • #35
            اپل ديگه تازگيها شورش رو درآورده!
            علت اصلي غيرفعال شدن آيدي ها همين billing info هستش و ايراني بودن آي پي!

            نظر


            • #36
              متاسفانه باید بگم که این اتفاقات بخش زیادیش به خاطر ایرانی بودن آی پی هست و بس.

              تعداد عجیبی از کاربرای آیتونز این مشکل رو از تقریباً یک هفته ی گذشته پیدا کردن، فقط خوشبحال اونایی که آدرس اکانتشون معتبره چون اگر الکی باشه حساب کاملاً بسته میشه مثل اکانت دوستمون علی آقا.

              تمام سایت های ایرانی هم این خبر رو کم و بیش پخش کردن.

              نظر


              • #37
                من هر روز ریست پسورد میزنم و پسورد رو عوض میکنم باز هم ۲۴ ساعت بعد میگه که به دلیل مسائل امنیتی باید ریست پسورد کنید

                نظر


                • #38
                  من بعید میدونم این ربطی به ایران داشته باشه، امروز اکانته یکی از دوستان هم غیرفعال شد (در دبی) وقتی علت رو جستجو کردم دیدم ادرس رو زده دبی ولی استان یا همون امارت رو جای دیگه نوشته ، ادرس و پسور رو ریست کردم مشکل به راحتی حل شد.
                  به نظر میرسه اپل به دنباله بالا بردن امنیتش هست. ادرس معتبر و ای پی منطبق با ادرس به نظرم مهمترین نکته هست


                  آوای تو می خواندم از لایتناهی ...

                  نظر


                  • #39
                    من اینو زدم واسشون امیدوارم پیگیر باشن:
                    itunes keeps saying your account has been disabled for security reasons and suggest me to reset my account and iforgot website is not working though.i'm stuck in a hell please help me.

                    نظر


                    • #40
                      نوشته اصلی توسط sefarius نمایش پست ها
                      من اینو زدم واسشون امیدوارم پیگیر باشن:
                      itunes keeps saying your account has been disabled for security reasons and suggest me to reset my account and iforgot website is not working though.i'm stuck in a hell please help me.
                      نتيجه رو حتما بگين منم فكر كنم بايد همين كارو كنم

                      نظر


                      • #41
                        نوشته اصلی توسط sefarius نمایش پست ها
                        من اینو زدم واسشون امیدوارم پیگیر باشن:
                        Itunes keeps saying your account has been disabled for security reasons and suggest me to reset my account and iforgot website is not working though.i'm stuck in a hell please help me.
                        با عرض پوزش
                        این نامه ایی که نوشتید به نظر من که خواننده نامه هستم مفهوم نیست ، ناراحت نشید اگه بهتون جواب ندن.


                        آوای تو می خواندم از لایتناهی ...

                        نظر


                        • #42
                          من هم با سرکار خانم نجاتیان موافقم چون درسته که جدیدا اپل خیلی ها رو مجبور به ریست پسورد میکنه که خود من هم رو هم چند بار وادار به این کار کردن ولی وبسایت iforgot به درستی کار میکنه و میتونید به راحتی از طریق ایمیل rescue یا جواب دادن به سوالهای امنیتی پسوردتون رو ریست کنید حالا اینکه چرا این وبسایت برای شما کار نمیکنه رو هم بطور کامل باید براشون توضیح بدین۰

                          نظر


                          • #43
                            دوستان اکانت من با اینکه بسته شده بود و اپل گفته بود از مقررات اپل تخطی شده. امروز باز شد و اجازه خرید داد. اتفاقا با ادرسی باز شد که تا دیروز اون ادرس را قبول نمی کرد.

                            نظر


                            • #44
                              حالا جالبه برای من اجازه ریست کردن پسورد رو میده
                              منتها ایمیل یاهو ، ترکیده
                              جالبه یاهو پیغام میده که شما بصورت آنلاین نمیتونید مشکل رو رفع کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              من یه اشتباه کردم، ایمیل یاهو رو هم با چیز پی ان ساختم ، فکر کنم شر شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              جالبه اون یکی اکانتم که اصلی بود رو هم بخاطر عوض کردن پسورد از دست دادم، اپل میگه برای وریفای کردن پسورد باید یه شماره کارت اعتباری وارد کنم!!!!!!!!!!
                              ویرایش توسط abi.del : https://i-phone.ir/forums/member/42999-abi-del در ساعت 28-06-2012, 11:16 PM

                              نظر


                              • #45
                                نوشته اصلی توسط abi.del نمایش پست ها
                                حالا جالبه برای من اجازه ریست کردن پسورد رو میده
                                منتها ایمیل یاهو ، ترکیده
                                جالبه یاهو پیغام میده که شما بصورت آنلاین نمیتونید مشکل رو رفع کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                من یه اشتباه کردم، ایمیل یاهو رو هم با چیز پی ان ساختم ، فکر کنم شر شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                جالبه اون یکی اکانتم که اصلی بود رو هم بخاطر عوض کردن پسورد از دست دادم، اپل میگه برای وریفای کردن پسورد باید یه شماره کارت اعتباری وارد کنم!!!!!!!!!!
                                خب شما باید فاتحه اکانتت رو بخونی

                                نظر

                                صبر کنید ..
                                X