دوستانی که از دیوایس شون ، سایرین به صورت غیر مجاز خریدی انجام دادند ، ( مثل اتفاقی که امروز برای من افتاد) با قدمهای زیر می تونن این مشکل رو حل کنن و اون معاملات رو کنسل کنن.
اول از همه شماره سریال دیوایستون و همینطور اکانت و ایملی که در اکانت قید کردید و آدرسی که گفتید رو روی یه قطعه کاغذ بنویسید.
به لینک زیر برید:
https://expresslane.apple.com/GetproductgroupList.do
در قسمت مربوط به My Product
دیواستون رو انتخاب کنید.
قسمت بعدی شرح مشکل هست . می تونید آیتونز رو انتخاب کنید، بعد "هیچ یک از موارد فوق " رو کلیک کنید و بنویسید که خرید غیر مجاز انجام شده. قسمت بعدی انتخاب "نحوه تماس " هست . بهتر هست آخرین مورد رو انتخاب کنید : یعنی اینکه" خودتون تماس میگیرید". تلفن تماس رو بر اساس کشوری که هستید انتخاب میکنید و زنگ می زنید.( مجانی هست برای من این بود 80004440407) اپراتور از شما شماره سریال دیوایستون و همینطور اکانت و ایملی که در اکانت قید کردید و آدرسی که گفتید رو می پرسه و شما شرح ماوقع رو میگید. بعد از تایید گفته هاتون یه ایمیلی براتون ارسال میشه و شماره فاکتور خرید انجام شده رو ازتون میخوان. ( که توی تاریخچه خرید ایتونز یا ایمیلتون می تونید پیدا کنید) شماره فاکتور ها رو می فرستید و اپل بعد از بررسی انشاالله معالات انجام شده رو کنسل میکنه.
internetservicesitunes_de@euro.apple.com
هنوز هم نمیفهمم چطور پسورد درخواست نشده.
اول از همه شماره سریال دیوایستون و همینطور اکانت و ایملی که در اکانت قید کردید و آدرسی که گفتید رو روی یه قطعه کاغذ بنویسید.
به لینک زیر برید:
https://expresslane.apple.com/GetproductgroupList.do
در قسمت مربوط به My Product
دیواستون رو انتخاب کنید.
قسمت بعدی شرح مشکل هست . می تونید آیتونز رو انتخاب کنید، بعد "هیچ یک از موارد فوق " رو کلیک کنید و بنویسید که خرید غیر مجاز انجام شده. قسمت بعدی انتخاب "نحوه تماس " هست . بهتر هست آخرین مورد رو انتخاب کنید : یعنی اینکه" خودتون تماس میگیرید". تلفن تماس رو بر اساس کشوری که هستید انتخاب میکنید و زنگ می زنید.( مجانی هست برای من این بود 80004440407) اپراتور از شما شماره سریال دیوایستون و همینطور اکانت و ایملی که در اکانت قید کردید و آدرسی که گفتید رو می پرسه و شما شرح ماوقع رو میگید. بعد از تایید گفته هاتون یه ایمیلی براتون ارسال میشه و شماره فاکتور خرید انجام شده رو ازتون میخوان. ( که توی تاریخچه خرید ایتونز یا ایمیلتون می تونید پیدا کنید) شماره فاکتور ها رو می فرستید و اپل بعد از بررسی انشاالله معالات انجام شده رو کنسل میکنه.
internetservicesitunes_de@euro.apple.com
هنوز هم نمیفهمم چطور پسورد درخواست نشده.
نظر