اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آموزش ایجاد اکانت (Apple ID) در iTunes

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • نوشته اصلی توسط mehransmart نمایش پست ها
    نه نمیخوام خدای ناکرده توهین و ناسزا بگم
    قط میخوام بگم آیا اپل کار درستی میکنه که در مقابل اکثر کاربران که جلبریک می کنند و نرم افزارهای هک شده استفاده می کنند من و مثل ماها که قانونی کار میکنیم و حتی جلبریک هم نمیکنم و بالغ بر 150$ خرید کرده ام تا حالا بیاد اکانتو بدون اینکه دلیل و علت داشته باشه جلوی خریدشو ببنده!
    لااقل علتشو بگه آدم باز نمیسوزه
    Hi there
    I just changed my Apple ID password and afterward an error had been shown that says:
    Please verify your payment info
    And when I try to set my payment mode on None because I use Gift Card
    Another error says:
    Contact iTunes support
    I dont know what's happened to iTunes it's going to make me crazy and I'm so so so so so so angry about that
    I dont JailBreak and pay for original app
    You mast fix my account as soon as you can
    Thanks bye
    😡😡😡😡




    نظر


    • نوشته اصلی توسط mehransmart نمایش پست ها
      نه نمیخوام خدای ناکرده توهین و ناسزا بگم
      قط میخوام بگم آیا اپل کار درستی میکنه که در مقابل اکثر کاربران که جلبریک می کنند و نرم افزارهای هک شده استفاده می کنند من و مثل ماها که قانونی کار میکنیم و حتی جلبریک هم نمیکنم و بالغ بر 150$ خرید کرده ام تا حالا بیاد اکانتو بدون اینکه دلیل و علت داشته باشه جلوی خریدشو ببنده!
      لااقل علتشو بگه آدم باز نمیسوزه
      دوسته عزیز

      بر اساس تجربه ایی که روی این قضیه پیدا کردم و اعتماد دوستان اینجا به من داشتن ، روی خیلی از اکانتهایی که مشکل داشتند کار کردیم و به جز فقط یک نفر ( اون هم به دلیلی که سری قلمداد شد و از طرف اپل پاسخ ندادن و فقط گفتن به لینک غیرمجاز اون کاربر دسترسی پیدا کرده) مابقی رفع شد. خلاصه دلایل ایجاد مشکل هم اینها بوده، ببینید توی کدوم دسته قرار میگیرید:

      1- آدرسی که داده شده معتبر نیوده / یا ماله اپل بوده.
      2- گیفت کارت که ریدیم شده ماله اون کشور نبوده یا کلاه برداری بوده.
      3- کاربر جنسی رو پس داده و کل اکانت برای ممیزی به بخش خدمات پس از فروش ارجاع شده و ...
      4- کاربر با یک ایمیل دو تا اکانت ساخته.
      5- چیز پی ان ماله کشوری نبوده که اکانت رو ساخته.
      6- آدرس بیلینگ با شیپینگ یکی نبوده.

      موفق باشید

      نظر


      • بالاخره با استفاده از راهنمایی های هم کاربرارشدمون آقای FOX و هم خانم نجاتیان که کمال تشکر رو دارم، با متن نامه ای که جناب FOX داده بودند یکی نرمتر!! نوشتم و مشکلم کامل حل شد.
        متن ارسال شده به اپل

        Hi:
        I just changed my Apple ID *"mehran.smart@gmail.com* "password and
        afterward an error had been shown that says:
        Please verify your payment info
        And when I try to set my payment mode on None because I use Gift Card and
        now it has 42.11$ balance but Another error in right of credit
        cards information says:
        "Please contact iTunes support to complete this transaction".
        I dont know what's happened to iTunes it's going to make me crazy and I'm
        so so so so so so disappoint about that
        Please fix my account as soon as you can Because I I dont Jail Break and
        pay for original app and need it necessary to buy some apps!
        جواب اپل استور:

        Dear Mehran,

        Greetings! My name is Zel an iTunes Store advisor and I am more than happy to solve your issue today.

        The necessary adjustments have been made to your account. These adjustments should allow you to purchase from the iTunes Store. Kindly try again after 30 minutes. If you are unable to purchase content from the iTunes Store after trying again, please let me know.

        I am sorry that you experienced difficulties while attempting to update your account information. If you are unable to update your account information after trying again, please let me know.

        Thank you for choosing the iTunes Store. If you have other concerns, feel free to email me again. Have a great day!

        Sincerely,

        Zel
        iTunes Store/Mac App Store Customer Support

        Please Note: I work tuesday to saturday, 6:00 am to 3:00 pm CST
        ویرایش توسط mehransmart : https://i-phone.ir/forums/member/16168-mehransmart در ساعت 27-04-2012, 03:10 AM

        نظر


        • اين آموزش يه جاي كارش ميلنگه وقتي همه اينكارا رو ميكنم يه ارور قرمز مياد ميگه:
          plaese contact iTunes support to complete this transaction

          نظر


          • اموزش درسته دوست من .

            نظر


            • نوشته اصلی توسط anti-nima نمایش پست ها
              اين آموزش يه جاي كارش ميلنگه وقتي همه اينكارا رو ميكنم يه ارور قرمز مياد ميگه:
              plaese contact iTunes support to complete this transaction
              منم همین مشکل و داشتم قدیما

              کسی نمی دونه که این error برای چیه؟؟

              نظر


              • نوشته اصلی توسط mj.pier نمایش پست ها
                منم همین مشکل و داشتم قدیما

                کسی نمی دونه که این error برای چیه؟؟
                دوستان عزیز،
                ارور
                plaese contact iTunes support to complete this transaction
                مربوط به نادرست بودن یا متضاد بودن اطلاعات تماس هست.
                بهترین راه حل برای جلوگیری از این ارور استفاده از یک منبع داده ها مثل US Yellow Pages است.

                نظر


                • سلام این پیغام یعنی چی ؟
                  please contact itune support to complete transaction

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط kvictory26 نمایش پست ها
                    سلام این پیغام یعنی چی ؟
                    please contact itune support to complete transaction
                    دوسته عزیز
                    پست قبلی رو بخونید متوجه میشید علت چی بوده.

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط nejatian نمایش پست ها
                      دوسته عزیز
                      پست قبلی رو بخونید متوجه میشید علت چی بوده.
                      دوست عزیز من تمام اطلاعات رو همین طوری که در آموزش ساخت اکانت آي تونز! اومده وارد کردم

                      نظر


                      • من هر کار می کنم نمیتونم بسازم خواهش میکنم یکی واسم بسازه 4 ماه قبل درخواست دادم هیچی...
                        iphoneiphone100@yahoo.com
                        بازم منتظرم

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط kvictory26 نمایش پست ها
                          من هر کار می کنم نمیتونم بسازم خواهش میکنم یکی واسم بسازه 4 ماه قبل درخواست دادم هیچی...
                          iphoneiphone100@yahoo.com
                          بازم منتظرم
                          پسوردی که میخواید بذارید و کشوری که میخواید انتخاب کنید رو برام پیغام خصوصی بدید که کمکتون کنم.

                          نظر


                          • سلام دوستان گرامي خواهش ميكنم اگه براتون ممكنه يه اكانتم برا من بسازيد خدايي هر كاري كردم نتونستم اينم ايميلم.
                            S.hoseiny1361@yahoo.com

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط kvictory26 نمایش پست ها
                              دوست عزیز من تمام اطلاعات رو همین طوری که در آموزش ساخت اکانت آي تونز! اومده وارد کردم
                              قابل توجه عزیزانی که از آموزش اطلاعات رو وارد میکنند:
                              دوستان گرامی، کمی دقت کنید، اگه ۱۰۰۰ نفر بخوان از همون آدرس استفاده کنن که نمیشه!
                              اپل هر چند وقت یکبار اطلاعات اکانت ها رو چک میکنه و اگه مشکوک باشه، مثل موارد پیش آمده به Billing Info یا Verify هدایت می کنه تا اطلاعات رو تصحیح کنید.
                              (آخه چجوری ممکنه چند هزار نفر تو یه جا زندگی کنن و شماره تلفن و... شون یکی باشه! )

                              این برای n امین مرتبه...
                              دوستان باید دقت کنند که: سرور چیذ پی ان با کشوری که ثبت نام می کنن یکی باشه.
                              بعدش هم اطلاعات تماس رو نباید بصورت تکراری وارد کنید... از USYELLOWPAGES استفاده کنید.
                              فقط و فقط همین رو رعایت کنید و طبق آموزش پیش برید هیچ مشکلی نخواهید داشت.

                              نظر


                              • سلام امروز هر کاری کردم نتونستم یه اکانت بسازم کسی هست راهنمایی کنه

                                نظر

                                صبر کنید ..
                                X