اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

استفاده نکردن از ضد خش و کاور

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • استفاده نکردن از ضد خش و کاور

    سلام.
    نظرتون در مورد استفاده نکردن از ضد خش و کاور در آیفون 6 چیه!
    به نظرم ضد خش زیبایی طراحی لبه های گوشی رو خراب میکنه و کاور هم گوشی رو بزرگتر و بدریخت میکنه!
    تجربه داشتین ؟
    واقعا خود گوشی مقاوت داره که بدون کاور و ضد خش ازش استفاده کنم؟
    من از کاور استفاده نمیکنم اما ضد خش زدم و همین دلم رو میزنه. البته تو استفاده بدون کاور هم یه مشکلی دارم اونم اینه که دستم عرق میکنه سریع و پشت گوشی خیلی سریع کثیف میشه و... احساس ناخوشایندی میده

    خداییش گوشی بدون اینا خیلی خوشگتره...





    ممنون میشم از تجربه هاتون در این مورد بگید.

  • #2
    دوست عزيز من با اينكه برچسب زدم ٢تا خش روي لبه ها كه برچسب نمي چسبه افتاده تازه تو كيسم بوده از اول، منم با شما موافقم كه اين گوشي به اين زيبايي توو كيس نبايد باشه ولي خوب چه ميشه كرد

    نظر


    • #3
      خب شما تصور کن که از کاور و ضد خش استفاده نکنی.خدایی نکرده اگه یه خش روی آیفون بیوفته خیلی بیشتر تو ذوق میزنه.پس بهتره با کاور و ضد خش تو ذوقمون بخوره تا اینکه با خود خش حد اقل اینجوری خیالمون راحته که مشکلی برای گوشی پیش نمیاد

      نظر


      • #4
        همه ی شرکتا و مخصوصا شرکت اپل هزینه و وقت بسیاری صرف طراحی خارجی و تکنولوژی های مربوط به این مسایل مثل باتری نازک و صفحه نمایش قوس دار مثل آیفون 6 و لومیا 930 و مقابله با مشکلاتی مثل آنتن دهی می کنن، حالا شما با یک قاب و یک ضد خش انداختن روی صفحه ای که خودش ضد خش هست، نه تنها زحمات اونها رو نا دیده می گیرید و زیبایی گوشی رو ازش می گیرید، بلکه در حقیقت پول خودتون هم هدر میدید، چون هزینه ای بابت یک گوشی خوش ساخت و نازک و زیبا می پردازید، اما چیزی که دستتون می گیرید یک گوشی زشت تر و زخیم تر و بی کیفیت تر نسبت به خود گوشی هست. (کاربران آیفون 6 هم که کلا از درک Seamless Design بی بهره میمانند و فکر میکنند "اپل یه چیزی پرووووووووووونده واسه خودش..." خیر دوست عزیز، کلی حرف هست تو طراحی بدنه و صفحه نمایش این گوشی)


        من گوشی رو برای خودم خریدم نه صاحب بعدی اون. شاید بگید نگرش خود خواهانه ای هست اما اینطور نیست. شما نزدیک 3 میلیون هزینه صرف یک آیفون می کنید و اگر خوره ی گوشی نیستید قرار هست 12 تا 24 ماه این گوشی با شما باشه، تازه وقتی گوشیتون تمیز باشه بازم بیشتر به نفع فروشنده خواهد بود تا شما، به هر حال از شما ارزون میخره و شاید هم جای یک گوشی نو انداخت به یک بنده خدا. حالا اگر از لوازم جانبی استفاده می کنید می دونید که یا باید جنس با کیفیت بگیرید و یا مجبورید هی ضد خش (حتی شیشه ای 20000تومانی که زیرش هوا میره) و قاب عوض کنید.... که در هر صورت به اندازه ی افت قیمتی که گوشی بابت خط و خش میکنه خرج میکنید.(از کجا معلوم هم که آخرش ارزان نفروشید...)

        کسانی که از قاب و ضد خش استفاده می کنند ذهنشان مدام درگیر این هست که این لوازم چقدر از زیبایی گوشی کم کرده اند؟ به هر حال دلشان بیشتر می خواهد گوشی خود را به قول خارجی ها لخــــ*ـــــت حمل کنند اما به دلیل ترس از صدماتی که ممکن هست به گوشی وارد بشه این کار رو نمیتونن بکنن. کسانی هم که مثل من بر عکس دسته ی اول هستن به هر حال گوشیشون خط و خش میوفته و ناراحت میشن... اما تجربه ای که من دارم این هست که دسته ی اول بیشتر سختی میکشن چون درگیری فکریشون متداول هست اما ناراحتی برای هر خط و خشی که روی صفحه یا بدنه بیوفته فوق فوق فوقش یک روز هست و بعدش دوباره از زیبایی گوشی لذت می بریم... خواهشا نگید که خط ها و نقطه های روی آیفون زیبایی رو از گوشی میگیرن، چون معمولا فقط با دقت میشه دیدشون، برای مثال آیفون 6 من چند بار افتاده زمین و من هروقت میدم دست یک نفر و میگم افتاده زمین خط هاشو پیدا کن، یا نمی تونه یا به زحمت پیدا میکنه تازه اونم یکی دو تاشونو.


        صدمات جدی که ممکنه به گوشی وارد بشه، مثل شکستن صفحه نمایش و آنتن پریشی ( ). به عقیده ی من ممکن هست کسی مثل من گوشیهاش رو بدون ضد خش و قاب استفاده کنه و گوشیهاش زمین هم بیوفتن و اتفاقی نیوفته برای گوشی، یکی هم علی رغم محتاط بودنش و استفادش از قاب و ضد خش اتفاقی مثل توی آب افتادن یا از ارتفاع بلند سقوط آزاد داشتن و یا زیر ماشین رفتن و یا کلا گم شدن و دزدیده شدن برای گوشیش رخ بده، اگه یکی از این اتفاقات برای من بیوفته، صادقانه بگم خیلی ناراحت میشم اما عوضش یه جورایی هم به خودم دلداری میدم که نهایت لذت رو ازش برده بودم، عوض این که بگم این همه مواظب باش آخرشم اینجوری بشه... یکی از نظرسنجی های سایت PhoneArena حرف بنده رو تا حدودی اثبات می کنه(گفتم تا حدودی چون کسانی که گوشیشون خط و خش افتاده هم گزینه ی 1 رو انتخاب کردن.):



        البته اینها دلایل شخصی من هستن و مطمئنا سلایق متفاوت هست، مخصوصا خانوم ها فکر می کنم با بنده مخالف باشن، ولی شاید هم دلایلم به مزاج بعضی ها خوش اومد و تغییر عقیده دادند، یا شاید هم بعضی ها که با من هم عقیده بودند، روی عقایدشون مطمئن تر شده باشند.
        ویرایش توسط niceboy_1373 : https://i-phone.ir/forums/member/72768-niceboy_1373 در ساعت 17-03-2015, 07:16 AM

        نظر


        • #5
          سلام
          بنده هم از آیفون ۶ خودم بدون کاور و محافظ استفاده میکنم و فقط برای صفحه جلوش برچسب زدم ولی پشتش به دلیل نوع خاص طراحی با برچسب خوب نمیشه و حباب میوفته. خوشبختانه جنس پشت گوشی به قدر کافی قوی هست که بدون برچسب با کمی مراقبت بیشتر مشکلی واسش پیش نمیاد
          اگه زیادی وسواسی نیستید و میخواهید از گوشی چند میلیونی تون نهایت لذت رو ببرید توصیه میکنم اون رو بدون قاب و محافظ استفاده کنید.
          موفق باشید

          نظر


          • #6
            من هم بامپر هم ضد خش گرفته بودم برای آیفون ۶ ولی دیدم واقعا استفاده ازش بیخوده!! بامپر یا کاور عرض و ارتفاع گوشی رو زیاد میکنه و گوشی ای که الانشم به نظرم بزرگه، بزرگتر و بی ریخت میشه! علاوه بر اینکه هیچ وقت دستتون پشت گوشی رو که بهترین جنس رو داره لمس نمیکنه و به جاش پلاستیک میشه!! ضد خش هم به خاطر لبه های روند گوشی اصلا خوب در نمیاد و هنگام سوآیپ از لبه های گوشی به سمت وسط دستتون به لبه ی ضدخش میخوره و این مسخره س!!
            ما دویست سیصد تومن خرج ضدخش و کاور و کیس و اینجور چیزا میکنیم که آخرش خواستیم بفروشیم گوشی رو بتونیم با قیمت بالاتر بفروشیم حالا چقدر میشه؟ نهایتا همون دویست سیصد تومن! به جاش در زکان استفاده از گوشی خودمونو از بهترین طراحی محروم کردیم!
            به نظر من فقط به یه علت میتونه داشته باش کیس خریدن اونم زیبا تر کردن گوشیه یعنی یه کیسی رو فقط به خاطر خوشگلی بخری که همه ی ما میدونیم کیس هایی که برای آیفون ۶ هست حتی خوشگل ترینشون هم از خود گوشی خوشگل تر نیست!

            نظر

            صبر کنید ..
            X