اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مشکل دکمه‌ی کم کردن صدا

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مشکل دکمه‌ی کم کردن صدا

    سلاماز وقتی آیفون 5S رو گرفتم به یک مشکلی برخوردم. دکمه‌ی کم کردن صداش کار نمی‌کرد. بعد از سرچی که تو گوگل کردم متوجه شدم این مشکل برای ‌آیفون 5 خیلی فراگیره و راه حل‌هاییم براش هست. ولی ممکنه برای بعضیا کار نکنه. ولی به موردی بر نخوردم که کسی با ‌آیفون 5S این مشکل رو داشته باشه. گوشیه قبلیه من ۴ بود و نه خودم این مشکل رو داشتم نه شنیده بودم کسی با 4 یا 4S این مشکل رو داشته باشه.
    اولین راه حلی که تو فروم خود Apple مطرح شده بود این بود که Assistive Touch رو فعال کنید و باهاش صدا رو کم و زیاد کنید بعد چندبار دکمه کم و زیاد کردن رو بزنید تا درست بشه. مشکل من هم با همین راه حل درست شد: اینجا
    تا اینکه باتری گوشی تموم شد و خاموش شد، وقتی که روشنش کردم بازم با همین مشکل روبرو شدم و همون کار قبلی رو تکرار کردم. ولی مشکل رفع نشد. چند بار خاموش روشن کردم و Hard Reset کردم تا اینکه یه دفعه دوباره به کار افتاد.
    تو این فروم رو هم جستجو کردم به غیر از این مورد: اینجا که مشکل با آیفون ۵ بود، ندیدم کسی این مشکل رو مطرح کرده باشه. که البته راه حل پیشنهادی تو این تاپیک هم عوض کردن فلت دکمه بود که به نظرم باید آخرین راه حل باشه.
    مشکل من فعلا رفع شده و البته بعید نمیدونم دوباره این مشکل به وجود بیاد. ولی دیدم بد نباشه این موضوع اینجا مطرح بشه تا اگر دوستانی که این مشکل رو دارند، بتونن یه راه حلی اینجا براش پیدا کنن یا احیانا راه حل های خودشون رو بگن.
    و اینکه به نظرتون این مشکل یک باگه یا اینکه مشکل سخت افزاریه؟ با توجه به اینکه توی آیفون ۵ خیلی فراگیرتر هم هست؟ به نظرم اگر مشکل سخت افزاری بود، باید خیلی بیشتر از سطح فروم ها سر و صدا میکرد و سایت‌های مختلف به این مشکل می‌پرداختند.
    ویرایش توسط taha.nazari : https://i-phone.ir/forums/member/109698-taha-nazari در ساعت 27-12-2013, 07:38 PM
صبر کنید ..
X