اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مشکل Authurize

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مشکل Authurize

    با سلام و خسته نباشید.من با ایفون خودم رو بار اول با یه مک بوک از برنامه پر کردم.حالا که به لپ تاپ خودم که ویندوز هست میزنم،ای تیونز میگه کامپوتر شما authurized نیست. بعد که authurized میکنم میگه موفق بود. ولی دوباره ک میام همون پیغام رو میده.جیل برک نکردم.اپل ایدیم هم درسته چون دانلود برنامه دارم. با *** هم کانکت میشم. باید چیکار کنم تا کامپیوتر و ایفون درست بشن؟

  • #2
    منم تقریبا همچین مشکلی دارم اگر کسی لطف کنه و بتونه راهنمایی کنه ممنون میشم

    نظر


    • #3
      منم همین مشکل رو داشتم ، تا جایی که فهمیدم این باگ iTunes جدید هست که برای بعضی از کاربرا بوجود اومده و قطعا تو نسخه جدید حل میشه
      فقط این رو هم باید تست کنید که حتما تمامی نرم افزاها با یک سیستم نصب شده باشه، اگه ارور میده تمام برنامه های داخل آیفون رو پاک کن و دوباره با یه سیستم بریز
      نمایندگی انحصاری شرکت نقش در سه استان خراسان 
      مدیر فروش وبسایت BlackApple.Me
      --------------------------------------------------------
      فقط آن وقت است که پای کارمان را امضا می کنیم.
      طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا

      نظر


      • #4
        درسته به نظر من هم باگه آیتونز من هم همینکار را کردم درست شد[ با تعویض ویندوز با این مشکل مواجه شدم ] قبل اینکار یک بکاپ برای اطمینان بگیرید اگر دیوایس شما جیلبریک شده یا با Tongbu ,... برنامه نصب کرده اید , تمام برنامه های کرک شده و آیتم هایی که با ID خودتون نیست (حتی موزیکها و.... آیتونزی با ID دیگران ) را پاک نمایید (اگر دوباره سینک نشد همه اپ ها حتی اپ های رایگان را پاک کنید و بعد از Authurize و sync شدن آیتونز, بکاپ را برگردانید و اگر با اینکار اپ های کرک شده نصب نشد (احتمالا" به خاطر نبودن سورس اپ ها) دوباره اقدام به نصب دستی برنامه ها نمایید.

        ( برای وارد شدن به ID و Authurize شدن از برنامه های تغییر ip بستگی به ID کشور انتخابی خود مثلا" ip امریکا استفاده نمایید .)
        ویرایش توسط mxrx33 : https://i-phone.ir/forums/member/56023-mxrx33 در ساعت 11-12-2013, 08:45 PM

        نظر

        صبر کنید ..
        X