iOS 8.1.3 بزودی عرضه خواهد شد

در حالی که اپل در حال آزمایش iOS 8.2 است تا همزمان با عرضه Apple Watch این نسخه را در اختیار کاربران قرار دهد، آمارهایی جدید نشان از آن دارند که اپل در حال کار برروی iOS 8.1.3 نیز است. طی هفته گذشته دستگاه‌هایی که iOS 8.1.3 را اجرا می‌کردند نشانه هایی از خود برروی سایت‌های محبوب گذاشته اند که احتمالا به معنای وجود چنین نسخه‌ای است.

iOS 8.1.3 قطعا شامل رفع باگ است و قبل iOS 8.2 عرضه خواهد شد. به نظر نمی‌رسد قبل از شروع سال نو میلادی شاهد این نسخه باشیم و احتمالا پس از پایان تعطیلات این نسخه عرضه خواهد شد.

این نسخه تاکنون به حالت آزمایشی هم در اختیار برنامه نویسان قرار نگرفته و احتمالا تمام تست های این نسخه داخل شرکت اپل انجام خواهد شد.

traffic_ios_8_1_3

بازدید‌های انجام شده توسط iOS 8.1.3

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. mehdi

    ۲۱ دی ۱۳۹۳ ۱:۵۸ ق٫ظ

    اقا یه سوال چرا تو این اپدیت های جدید یه فکری به حال مصرف باتری نمیکنن؟؟؟؟؟ من تو سایت شما و خیلی از فروم ها دیدم که کاربر هااا این مشکل رو دارن..من خودمم ایفون ۵ اس دارم ios 8.1.1 شارژ زود تموم میشه!!!!! میشه یه خواهش کنم شما سایتی به این عظمت دارید با کلی بازدید کننده چرا یه ایمیل در مورد همین مصرف بالای باتری در ios8 اماده نمیکنید تا همه کاربر هاااا کپی کنن با ایمیل شخصی خودشون به کمپانی ایمیل بدن… اینجوری وقتی با این حجم از انتقاد روبرو بشن یه حرکتی بکنن…. واقعا خواهش میکنم اینکارو بکنید….کلا چه جوری میشه برای اپل پیغام گذاشت ایمیل معتبراین کمپانی چیه؟؟؟؟

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights