اپل در حال توسعه iOS های ۸.۱، ۸.۲ و ۸.۲ است

در حالی که کمتر از یک هفته از عرضه آخرین نسخه عمومی iOS 8، یعنی iOS 8.0.2 میگذرد، به نظر میرسد اپل برنامه بلند مدتی برای سال آینده در نظر دارد و قصد دارد تحولات و تغییرات گسترده ای در iOS ایجاد کند. طبق شواهد موجود که از منابع مختلف بدست آمده است، اپل سخت در حال بر روی سه نسخه مختلف از iOS 8 است. iOS های ۸.۱، ۸.۲ و ۸.۳ که هر کدام همراه با تغییرات گسترده و قابل توجی ارائه خواهند شد.

قسمتی از این شواهد شامل لاگ های سرور وبسایت های مطرح دنیای تکنولوژی مانند ۹to5Mac است که طی ماه های گذشته شواهدی از iOS های ۸.۱، ۸.۲ و ۸.۳ را در آن میتوان مشاهده کرد. قسمت دیگری از این شواهد شامل اظهارات یکی از توسعه دهنده های iOS در زمنیه برنامه های مبتنی بر سخت افزار است که توسعه این نسخه ها را کاملا تایید کرده است. همچنین در بازه زمانی میان عرضه هر یک از این نسخه ها نیز، نسخه های متعدد دیگری همانند iOS 8.0.3 و یا iOS 8.1.1 و … برای رفع مشکلاتی جزئی iOS عرضه خواهد شد.

 

8-2-9to5

8-3-9to5

 

همانطور که در اخبار خواندید نسل جدید آیپد ایر و احتمالا آیپد مینی رتینا در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد، بنابراین برخی از تحلیل‌گران بر این عقیده هستند که iOS 8.1 همراه با قابلیت تقسیم صفحه نمایش برای اجرای چندین اپلیکیشن به صورت همزمان، همراه با این دستگاه ها عرضه شود و iOS 8.2 و ۸.۳ نیز در بازه های زمانی مختلف برای معرفی دستگاه یا سرویس جدیدی معرفی میشوند.

با تمام این جزئیات، احتمال اینکه iOS 9.0 نیز در دست توسعه باشد وجود دارد و احتمالا تیم های مختلفی در حال کار بر روی این سیستم عامل ها هستند.

اطلاعات دقیق‌تر در صورت انتشار قرار خواهد گرفت.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. هادي

    ۸ مهر ۱۳۹۳ ۳:۴۹ ب٫ظ

    IPhone like refer

  2. ArAsH

    ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

    در نسخه ۸.۱ یک سری مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه این مشکلات در نسخه ی ۸.۲ برطرف شدند.

  3. ArAsH

    ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

    در نسخه ی ۸.۱ ios مشکلاتی وجود داشت که خوش بختانه در نسخه ی ۸.۲ این مشکلات برطرف شدند و هم اکنون با خیالت راحت می توانید به نسخه ۸.۲ آپدیت نمایید.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights