آیپد های جدید ۱۹ شهریور معرفی نخواهند شد

عصر روز گذشته خبری منتشر شد که طبق آن انتظار می رفت آیپد های نسل پنجم و مینی جدید همزمان با معرفی آیفون های جدید در ۱۹ شهریور رونمایی شوند. اما Jim Dalrymple که از نویسنده های معتبر می باشد در مقاله جدید خود گفته که هیچ آیپدی برای کنفرانس در راه اپل برنامه ریزی نشه است و این مراسم تنها برای رونمایی از دو آیفون جدید یعنی iPhone 5S و iPhone 5C می باشد. پیش از این هم اپل همیشه مراسم معرفی آیفون را جدا از آیپد برگزار کرده است.

سال گذشته آیفون ۵ در ماه سپتامبر معرفی شد و آیپد مینی و آیپد نسل چهارم در مراسمی جدا طی ماه اکتبر معرفی شدند. به احتمال قوی امسال هم شاهد چنین برنامه ای خواهیم بود و آیپد نسل پنجم در کنار آیپد مینی نسل دوم (احتمالا رتینا) در ماه اکتبر معرفی خواهند شد.

آیپد نسل پنجم قرار است طراحی کاملا جدیدی بر اساس طراحی آیپد مینی داشته باشد. آیپد مینی هم قرار است مجهز به صفحه نمایش رتینا شود.

با این حال که شایعه معرفی آیپد های جدید در ۱۹ شهریور رد شده، اما همچنان احتمال داده می شود که نسل جدید مک بوک پرو و آی مک در این کنفرانس معرفی شوند.

قرار است در ماه سپتامبر شاهد عرضه نسخه نهایی iOS 7 باشیم که به صورت پیش فرض هم برروی آیفون های جدید نصب می باشد. طبق اخبار تایید شده کنفرانس اپل در تاریخ ۱۹ شهریور برگزار می شود، نسخه نهایی iOS 7 برای عموم یک هفته بعد و آیفون های جدید هم در تاریخ ۲۹ شهریور راهی بازار خواهند شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.