پردازشگر A7 اپل ۳۱٪ سریعتر خواهد بود

کنفرانس معرفی iPhone 5S نزدیک است و خبر ها روز به روز بیشتر می شوند. طبق اخباری که لحظاتی پیش منتشر شده اپل قصد دارد از پردازشگر A7 در آیفون بعدی استفاده کند که ۳۱٪ سریعتر از پردازشگر A6 برروی آیفون کنونی می باشد. پردازشگر A6 دوهسته می باشد و پردازشگر جدید A7 هم دو هسته ای باقی خواهد ماند.

تغییر عمده در این پردازشگر جدید تغییر معماری به ۶۴ بیت می باشد. پیش از این خبر هایی منتشر شده بود که iPhone 5S همراه با سنسور اثر انگشت و پردازشگر ۶۴ بیتی در حال تست می باشد. هنوز اپل مطمئن نیست که از این معماری استفاده کند یا خیر ولی اگر استفاده کند سرعت انیمیشن های iOS 7 رشد چشمگیری خواهد داشت و سیستم بسیار نرم تر به چشم می آید.

پیش از این یکی از منابع آگاه به اپل گفته بود که این شرکت به زودی به پردازشگر های ۶۴ بیتی رو می آورد اما هنوز معلوم نیست این اتفاق در A7 رخ می دهد یا A8. فرد دیگری گفته که یک پردازشگر جدا جهت تشخیص حرکات در آیفون جدید وجود دارد. او بر این باور است که این پردازشگر جهت استفاده دوربین جدید در آیفون جدید قرار خواهد گرفت. پیش از این خبر هایی مبنی بر وجود دوربین slow-motion در آیفون بعدی که ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط خواهد کرد شنیده ایم.

به جز دوربین و پردازشگر جدید، احتمالا شاهد سنسور اثرانگشت هم خواهیم بود. طبق شنیده ها این سنسور تنها با نگه داشتن انگشت برروی دکمه هوم اسکن نمی کند و کاربر باید دکمه هوم را فشار دهد تا عملیات اسکن انجام شود. در ابتدا این سنسور تنها جهت بازکردن قفل گوشی مورد استفاده قرار میگیرد و طبق شایعات در سال ۲۰۱۴ جایگزین ورود پسورد خواهد شد.

همچنین انتظار داریم آیفون پلاستیکی از سوی اپل عرضه شود. این آیفون تمامی سخت افزار آیفون ۵ را دارد و تنها جنس آن به پلاستیک تغییر یافته است. طبق اخبار منتشر شده اپل در تاریخ ۱۹ شهریور جهت معرفی این دو دستگاه برگزار خواهد کرد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights