آیفون ۵s در رنگهای طلایی و ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم از راه میرسد

آیفون ۵s در رنگهای طلایی و ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم از راه میرسد

در گزارش بدست آمده در روز پنجشنبه توسط AppleInsider، تحلیلگر مشهور KGI به نام Ming-Chi Kuo که به خوبی اخبار و پیش بینی های آیفون نسل بعدی را پوشش داده است، ارایه یک آیفون با رنگ طلایی و همچنین ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در خانواده آیفونها را طی یک خبر اعلام کرده است.

ab222b53f3cf6d9f0b102f4939e4f458

این تحلیلگر پیش بینی کرد که اکثر قابلیتهای آیفون جدید با آیفون ۵ کنونی مانند صفحه نمایش ۴ اینچی یکی است، و اپل در نسل بعدی از پردازنده جدید A7 همراه با حافظه سریع ۱ گیگابایت LPDDR3 استفاده خواهد کرد. انتظار میرود نسل جدید پردازنده که از معماری ARMv8 بهره میبرد، راندمان این گوشی را تا ۲۰ درصد افزایش دهد. دوربین آیفون جدید بهینه سازی، و از لنزهای بزرگتر F2.0 استفاده و مجهز به به فلش دوگانه خواهد شد، اما سنسور آن بدون تغییر خواهد ماند. از انجا که اخبار مربوط به سنسور اثر انگشت بسیار زیاد میباشد، این تحلیلگر یادآور شد که به احتمال زیاد اپل از دکمه Home که جنس آن یاقوت کبود بوده برای این امر اختصاص خواهد داد.
Kuo برای فضای ذخیره سازی آیفون نسل بعدی اطلاعاتی را اضافه کرد که اپل گزینه ۱۲۸ گیگابایتی را به آیفونهای جدید اضافه خواهد کرد. همانند آخرین تغییری که در ماه فوریه بر روی آیپد نسل چهارم اعمال کرد.
نهایتاً اپل، یک رنگ دیگر به خانواده آیفونهای سیاه و سفید اضافه خواهد نمود، و آن هم رنگ طلایی است که احتمالاً در تعداد محدودتری روانه بازار خواهد شد.
بر خلاف برخی پیش بینی ها، این تحلیلگر گفته است که من بعید میدانم اپل از NFC در آیفون ۵S استفاده نماید.
بر اساس پیش بینی ها تاریخ ۱۹ شهریور شاهد رونمایی آیفون ۵S و آیفون ۵C خواهیم بود.

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. aref

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ۸:۳۳ ق٫ظ

    سفیدش چه جیگریه اوووووووووووووووووووف

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights