بلومبرگ از فروش نا امید کننده سرفیس مایکروسافت می گوید

در ۱۹ جون سال ۲۰۱۲ ٬ مایکروسافت با معرفی تبلت های سرفیس٬ ورود خود را به این صنعت جدید اعلام کرد. تبلت های سرفیس که شامل دو تبلت RT و Pro می شود٬ توانستند آینده تبلت ها را به کاربران به تصویر بکشند٬ اما آیا خود موفق به برآورده کردن آن شدند؟ در ادامه موضوع به آن خواهیم پرداخت . براساس ادعای مایکروسافت تبلت های سرفیس به ویژه نسخه Pro توانایی اجرای کامل ویندوز ۸ را دارند و وقتی این توانایی با کیبورد حرفه ای این تبلت یکی شود٬ تجربه فوق العاده را به کاربران منتقل می کند. بعد از معرفی تبلت های سرفیس همگان به این فکر افتادند که آیا بالاخره قاتل آیپد از راه رسیده است؟ براساس گزارش بلومبرگ٬ مایکروسافت تاکنون تنها توانسته است ۱.۵ میلیون سرفیس به فروش برساند. 

در این میان سرفیس RT بزرگترین بازنده این میدان بوده است. بعد از گذشت ۱۴۱ روز از آغاز عرضه نسخه RT ٬ تنها ۱.۱ میلیون از این دستگاه بفروش رسیده است. نسخه Pro نیز که امید زیادی به فروش آن میرفت در ۳۵ روزی که از فروش آن میگذرد٬ تنها ۴۰۰ هزار دستگاه از آن توسط مشتریان خریداری شده است. براساس گزارش های منابع بلومبرگ در مایکروسافت. این شرکت تقاضای تولید سه میلیون تبلت RT را داده بود و انتظار داشت در سه ماهه پایانی ۲۰۱۲ و شروع فصل خرید پایان سال است بتواند بیش از دو میلیون نسخه RT را به فروش برساند و آنطور که به نظر میرسد نه تنها در تعطیلات آخر سال٬ بلکه با گذشت بیش از دو ماه دیگر هنوز مایکروسافت نتوانسته است به فروش دو میلیون نسخه مورد انتظار خودش برسد. 

در نهایت باید گفت زمانی که اپل از فروش ۲۲.۹ میلیون آیپد در سه ماهه چهارم ۲۰۱۲ خبر می دهد٬ باید گفت که فروش ۱.۵ میلیون سرفیس نا امید کننده به نظر می رسد و مایکروسافت باید نقشه جدیدی را برای نفوذ به بازار رو به رشد تبلت ها پیاده سازد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights