قیمت آیپد مینی چه قدر خواهد بود

قیمت آیپد کوچکتر احتمالا بین قیمت پایه آیپاد تاچ جدید یعنی ۲۹۹ دلار و قیمت آیپد ۲ Wi-Fi ۱۶ گیگ یعنی ۳۹۹ دلار خواهد بود. منابع آگاه می گویند قیمت پایه آیپد مینی ۳۲۹ دلار در آمریکا خواهد بود. iPad mini با ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایت با قابلیت اتصال به شبکه های Wi-Fi، به توجه به سیاست قیمت گذاری apple به ترتیب ۴۲۹ و ۵۲۹ دلار قیمت خواهند داشت. البته تمام این ها در حد حدس و گمان است و ممکن این قیمت ها بیشتر از این باشند. ولی به نظر ما ۳۲۹ دلار، منطقی ترین قیمت است. آیپدهای مینی که به شبکه های Cellular نیز متصل می شوند، احتمالا ۱۳۰ دلار با مدل Wi-Fi با همان ظرفیت، تفاوت قیمت دارند. این بدان معنی است که ما باید منتظر برچسب قیمت هایی در حدود ۵۴۹، ۵۵۹ و ۶۵۹ دلار برای نمونه های Wi-Fi+Cellular باشیم. وقتی ۳۲۹ دلار در را کنار قیمت بقیه محصولات اپل می گذاریم، این قیمت بهای معقولی برای iPad mini به نظر می رسد. با این نحوه قیمت گذاری آیپاد تاچ همچنان ارزان ترین محصول اپل باقی می ماند و قیمت آیپد مینی کمتر و بین آیپد full size خواهد بود.

قبلا اعلام شده بود که به احتمال زیاد سخت افزار آیپد ۷ اینچی بسیار شبیه به آیپاد تاچ نسل ۵ خواهد بود و در مقایسه با آیپد ۱۰ اینچی، نازک تر و اسپرت تر است. گزارش های زیادی تاکنون منتشر شده اند که بر طبق آن ها می توان به این نتیجه رسیده که iPad mini دارای صفحه نمایش ۷.۸۵ اینچی است، به Lightning connector جدید مجهز است، در جلو و پشت دوربین دارد و بسیار بسیار نازک است.
این محصول جدید ۲۳ اکتبر معرفی و به احتمال زیاد ۲ نوامبر عرضه خواهد شد.
قیمت آیپد جدید از Nexus 7 و Kindle Fire HD بالاتر است. در عوض، ۲۵۰ هزار محصول مختص آیپد وجود دارد و گنجیه ای بزرگ از موسیقی، پادکست، فیلم و کتاب در آیتونز موجود است. با توجه به این موارد و سیستم یک پارچه با دیگر محصولات Apple پرداخت هزینه اضافی منطقی به نظر می رسد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights