گالاکسی نوت ۲ معرفی شد

سامسونگ سال گذشته با عرضه گالاکسی نوت استاندارد جدیدی را تعریف کرد که بعد ها این استاندارد به نام پدفون شناخته شد٬ محصولاتی که به طور معمول بزرگ تر از تلفن همراه و کوچک تر از تبلت ها هستند. بدون شک در میان پدفون های سال گذشته٬ گالاکسی نوت سامسونگ موفق ترین بود و امروز سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین٬ نسخه دوم گالاکسی نوت را رونمایی کرد. 

 

در اولین حرف از گالاکسی نوت ۲ باید بگوییم که با یک محصول بزرگتر به نسبت نسل اول روبرو خواهیم بود. گالاکسی نوت ۲ با طراحی جدید دارای یک صفحه ۵.۵ اینچی خواهد بود. طراحی نسل دوم با الهام گیری از طراحی سامسونگ گالاکسی ۳ کاملا دگرگون شده است. رزولوشن صفحه غول پیکر این محصول ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است که روزلوشن مناسبی برای این سایز نخواهد بود البته در نسل دوم گالاکسی نوت نسبت اندازه صفحه تغییر کرده است و حال دیگر با یک صفحه کشیده تر ۱۶ به ۹ روبرو خواهیم بود و نوع صفحه نمایش نیز به مانند نسخه اول HD Super AMOLED خواهد بود. قلب تپنده گالاکسی نوت ۲ یک پردازنده چهار هسته با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز خواهد بود و این پردازنده از سری جدید پردازنده های قدرتمند سامسونگ به نام Exynos که اولین بار در گالاکسی اس ۳ استفاده شد خواهد بود و همچنین این محصول دارای دو گیگابایت رم است. 
گالاکسی نوت ۲ دارای نسل جدیدی از قلم است . این قلم جدید امکانات خاصی را در اختیار کاربران قرار داده است بطور مثال با قرار دادن این قلم روی آیتم ها٬ می توانید پیش نمایشی از آنها را مشاهده کرد . بطور مثال در هنگام نگه داشتن قلم روی یک ایمیل باز نشده٬ محتوای ایمیل به صورت یک پیش نمایش نشان داده خواهد شد یا با نگهداری روی یک آلبوم٬ پیش نمایشی از عکس های درون آن مشخص می شود. قابلیتی دیگری که وجود دارد این خواهد بود که اگر در حال مکالمه ای باشید و به یک یادداشت ضروری نیاز پیدا کنید با کشیدن قلم روی صفحه٬ به طور اتوماتیک نرم افزار نت باز شده و امکان یادداشت کردن فراهم می شود. 
و ابعاد آن نیز کمی نسبت به مدل قبلی کمتر شده است. به صورت دقیق تر اندازه آن ۰.۲۵ میلیمتر کمتر شده و حال با یک پدفون با ضخامت ۹.۴ میلیمتر طرف خواهیم بود و البته وزن این محصول قدرتمند و البته بزرگ ۱۸۰ گرم است. باطری این مدل نیز دارای قدرت ۳,۱۰۰mAh خواهد بود که قدرت بیشتری نسبت به مدل پیشین دارد. 
این مدل در سه ظرفیت ۱۶ ٬ ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و همچنین امکان استفاده از micro sd نیز وجود خواهد داشت و گالاکسی نت ۲ در دو رنگ سفید و خاکستری ارائه خواهد شد و البته هنوز از قیمت آن اطلاعی در دست نیست.

و حال نوبت صحبت پیرامون نرم افزار این پدفون است. سامسونگ گالاکسی نوت ۲ دارای آندروید ۴.۱ ( نسخه جیلی بین ) است. قابلیت های خاصی در این نسخه برای گالاکسی نت ۲ ارائه شده است بطور مثال اگر از قابلیت هایی که پیش تر درباره قلم گفتیم بگذریم٬ می توان از قابلیتی که گفت که به مانند عکس های قدیمی٬ می توانید پشت هر عکس دیجیتالی یادداشتی بنویسید و همچنین مولتی تسکینگ آن نیز پیشرفت هایی کرده است این افزایش کارایی به کاربران اجازه می دهد که طور مثال در گالاکسی نوت ۲ می توان در هنگام صحبت همچنین که قبلا گفته شد با قلم یادداشت کرد٬ براحتی می توان با گذاشتن تماس در حالت اسپیکر٬ از قلم برای یادداشت استفاده کرد.

در یک جمع بندی باید گفت که گالاکسی نت ۲ ٬ تنها از نظر ظاهر و قدرت پردازش با پیشرفت هایی مواجه شده است و در بقیه موارد تنها شاهد آپدیت های کوچکی در امکانات هستیم

ظاهر گالاکسی نت ۲ بسیار شبیه به گالاکسی اس ۳ است. 


تفاوت های گالاکسی نت ۱ و ۲

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights