آیفون نسل بعد با اتصال داک کوچکتر عرضه می شود.

رویترز هم با انتشار خبری به صف خبرگزاری هایی پیوست که در مورد نسل بعدی آیفون اقدام به انتشار اخبار و در برخی مواقع شایعات می نمایند. به گزارش رویترز، تلفن همراه نسل بعد اپل، اتصال Dock کوچکتری دارد. به نظر می رسد که داک جدید ۱۹ پین و نسبت به داک های کنونی ۱۱ پین کمتر داشته باشد.

نقل قول:
آیفون نسل جدید اپل که احتمالا ماه اکتبر عرضه می گردد، با اتصال ۱۹ پینی به جای اتصال ۳۰ پینی کنونی معرفی خواهد شد.دو منبع مطلع به رویترز خبر دادند: “برای این که جک هدفون به پایین آیفون انتقال یابد، داک باید محیط کمتری را اشغال کند” این بدان معناست که آیفون نسل جدید را نمی توان بدون آداپتور به اسپیکر، شارژر و دیگر لوازم جانبی که اکنون در بازار هستند، متصل کرد.

در اوایل امسال شنیده بودیم که در آیفون نسل جدید، اتصال Dock کوچک خواهد شد. شنیده ها حاکی از آن است که این اتصال، چیزی بین میکرو و مینی USB خواهد بود.اولین گزارش مبنی بر کوچک شدن اتصال Dock آیفون توسط iMore و اولین شایعات از Dock 19 پینی توسط TechCrunch ارائه شده است.

همانگونه که در عکس ها مشخص است، اتصال کوچک تر فضای لازم برای انتقال جک هدفون از بالا به پایین آیفون را فراهم می کند.
بسیاری معتقند که انتقال جک هدفون به پایین برای کاربرانی مفید است که دوست دارند زمانی که آیفونشان را در جیبشان قرار داده اند با هدفون به موسیقی گوش کنند.قبل از این، آیپاد تاچ هم که از لحاظ ظاهری و امکانات بسیار به آیفون شبیه است به جک هدفون در پایین بدنه مجهز شده است.

اوایل امسال، یک نمونه سفید از آیفون نسل بعد با صفحه شیشه ای جلو در اینترنت انتشار یافت.
به گزارش Digitimes، تولید آیفون نسل بعد آغاز شده است. در این گزارش ادعا شده کار تولید آیفون در کارخانه ی شانگهای شروع شده است.Macotakara، اولین خبرگزاری است که ادعا کرده اواسط جولای تولید آیفون آغاز می شود.
انتظار می رود آیفون نسل جدید، پاییز امسال وارد بازار شود. هم چنین قرار است که طول آیفون برای پخش فایل های ویدیویی و سیستم Navigition به روز شده آیفون بهینه گردد. علاوه بر این، پردازنده قویتر و پشتیبانی از شبکه های بی سیم LTE از دیگر امکانات این گوشی هوشمند خواهند بود. آیفون جدید همراه با iOS 6 که به تازگی از سوی اپل معرفی شده عرضه می شود. از ویزگی های این سیستم عامل می توان به پیشرفت سیری، نقشه ی سه بعدی با امکانات بیشتر و همخوانی با یکی دیگر از شبکه های اجتماعینام برد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights