اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آتاری رسما ورشکسته شد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آتاری رسما ورشکسته شد

    به گزارش جهان، فارس به نقل از بلومبرگ نوشت: آتاری آمریکا شعبه ای از شرکت مادر Atari SA در فرانسه محسوب می شود. جالب آنکه شرکت Atari SA هم به تازگی اعلام ورشکستگی کرده است.

    شرکت آتاری و مجموعه موسسات زیرمجموعه اش بر اساس قوانین داخلی آمریکا باید تقاضای ورشکستگی خود را برای انجام پیگیری های حقوقی و قضایی تقدیم دادگاه کنند و این شرکت هم تقاضای خود را به دادگاهی در جنوب نیویورک ارائه داده است.

    آتاری به علت طراحی و عرضه بازی های ویدیویی خاطره انگیز در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 میلادی از شهرت فراوانی برخوردار است ولی در سال های اخیر فعالیت قابل توجهی نداشت.

    شرکت آتاری در سال 1972 تاسیس شد و با عرضه کنسول های بازی اولیه ای مانند آتاری 2600 و بازی های ویدیویی نسل اول مانند پنگ، Asteroids و Centipede در میان کودکان و نوجوانان چهل سال قبل محبوبیت کسب کرد. البته با از راه رسیدن شرکت هایی مانند نینتندو و سگا در دهه 80 آتاری رتبه برتر خود را از دست داد.

    این شرکت در سال های اخیر به هیچ وجه در زمینه طراحی کنسول های بازی فعال نبود و صرفاً بازی هایی برای اجرا بر روی رایانه های شخصی، گوشی های هوشمند و تبلت ها عرضه می کرد. شرکت آتاری همچنین بازی هایی برای کنسول های شرکت های مایکروسافت، نینتندو و سونی هم عرضه می کرد.
    منبع :
    http://www.jahannews.com/vdccmmqie2bqem8.ala2.html
    " MICROSOFT'S MONSTER OF SOFTWARE, APPLE'S MONSTER OF HARDWARE "
    TECHNOLOGY NEEDS BOTH OF THEM

  • #2
    یادش بخیر قبلا استیو جابز مهندس ارشدش شده بود!!!!

    نظر

    صبر کنید ..
    X