اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

با بازی Crysis 3 به جنگهای آینده سفر کنید

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • با بازی Crysis 3 به جنگهای آینده سفر کنید



    کمتر از یک سال از زمانی که ما در خرابه های نیویورک به تیر اندازی می پرداختیم و به دنبال کشتن فضایی های متجاوز بودیم می گذرد حال شرکت Crytek تصمیم گرفته ادامه این بازی را به عنوان Crysis 3 روانه بازار کند. مدیر طراحی Crytek اعلام کرد مطمئن باشید که نسخه PC با ویژگی های خاص گرافیکی جدا از کنسول ارائه خواهد شد ، با اینکه میدانیم هواداران ما میخواهند Crysis دور از کنسول های Xbox 360 و PS3 قرار بگیرد ما میدانیم که کراسیس را PC به رشد رساند و برای اشتباهی که برای Crysis 2 کردیم از تمامی هواداران خود عذر خواهی میکنیم. میتوانیم بگویم که PC میراث Crysis است. ما نمیگذاریم گیمرهای PC از Crysis 3 نا امید بشوند بخاطر همین گزینه های خاصی برای گیمرهای PC در نظر داریم که راضی باشند اما گوشه نظری به کاربران کنسول ها هم داریم که بتوانیم آنها را راضی نگه داریم . این شرکت قصد دارد داستان بازی را که در آخر قسمت اول این بازی نا تمام مانده در این قسمت به پایان برساند مطمئنا بازی کرایسیس ۳ بهتر از نسخه قبلی خواهد بود به این چند دلیل که عبارتند از :




    ۱٫برگشتن Prophet و Psycho

    این که چگونه Prophet به زندگی باز می گردد مشخص نیست ولی متاسفانه به این زودی ها جزئیات بیشتری از اینکه پرافت چگونه به زندگی بر می گردد منتشر نخواهد شد ولی من شرط می بندم به گذشته و قدرت های خاص لباس نانو سویت و استفاده طولانی مدت آن باز می گردد شاید پرافت هم می تواند انرژی های خود را بازییابی کند .

    آنها همچنین تصمیم گرفتند که Psycho را نیز از خفا بیرون آورند کسی که از آخر کرایسیس War Head سرنوشتش معلوم نیست که شاید در خیالات پرافت باشد و شاید اصلا به بازی باز نگردد و فقط زاده تخیلات پرافت باشد و با اینکه ۲۰ سال از جریانات کرایسیس ۲ می گذرد ولی هیچ نشانه ای از پیری یا زوال آنها وجود ندارد و این هم دلیل دیگری می تواند باشد بر تخیلی بودن آن .




    ۲٫کمان چند کاره

    کمان در بازی جدید جلوه خاصی را در بازی ارائه میکند و در طول بازی چندین بار این شعار را “که تو شکارچی هستی نه شکار شده را می شنوید ” در قسمت های بازی چند بار فرصت استفده از کمان را پیدا می کنید .

    به جز کمان اسلحه های جالب دیگری هم بهره ببرید مانند اسلحه Typhoon که اسلحه ایست بسیار سریع که فکر می کنم حدود ۵۰۰ گلوله در ثانیه شلیک میکند !!! ولی باز هم کمان جالبتر به نظر می رسد چون شما می توانید انواع مختلف تیر ها را انتخاب کنید همچنین شما می توانید از کمان در حالتی که نامرئی هستید هم استفاده بکنید قابلیتی که برای اولین بار است به ان اضافه شده که این به شما حس یک تک تیرانداز کاملا مخفی در خطوط دشمن را می دهد .



    ۳٫حیوانات

    یکی از جالب ترین کار ها در کرایسیس ۱ این بود که لاک پشت های کنار ساحل را بلند کنید و به سنگ ها بکوبید و ببینید چه اتفاقی می افتد ؟ شما این کار را نکردید ؟ اشکالی ندارد در کراسیس ۲ حیوانات وجود نداشتند به همین دلیل محیط زندگی و حرکت خود را تا حدودی از دست داده بود ولی در این نسخه شما برای مثال قورباغه ای را می بینید که از شما فرار می کند یا از کنار شما رد می شود Crytek قول داده که جزئیات بیشتری از حیوانات موجود در این بازی را در اختیار بگذارد اینها کمک می کنند که محیط واقعی و باور پذیر تر شوند .



    ۴٫قابلیت هک

    قابلیت جدیدی که به بازی اضافه شده امکان هک و دستکاری در دستگاهها است که شما بعضی از مراحل را باید با این قابلیت پیش ببرید یا کار خود را راحت کنید برای مثال در مرحله ای مسلسل خودکاری شما را هدف می گیرد و شما باید با نفوذ به آن و هک کردن آن را از کار بیاندازید وگرنه رد شدن از آن بسیار مشکل خواهد بود با این قابلیت ممکن است کار های جالبی هم در محیط شهر بتوان انجام داد البته طریقه انجام این کار هنوز کاملا مشخص نیست .



    ۵٫ Nano Dome

    این یک محیط شبیه سازی شده بزرگ مانند یک گلخانه بزرگ با انواع اقسام حیوانات مختلف داریم بدون اینکه تکراری باشند یا از محیط خسته شوید با این تفاوت که این محیط Nano Dome نام دارد و شما تکرار و یکنواختی را در آن نخواهید دید که این محیط به چند بخش تقسیم می شود: محیط شهری ، جنگلی برای مثال دموی این بازی که در اختیار ما قرار گرفت در محلی به نام Liberty Dome اتفاق می افتد که شهری است که بر روی ویرانه های شهر نیویورک بنا شده است این محیط به شما این امکان را میدهد که شهر نیویورک را در حالت هایی که پوشیده از علف زار یا جنگلهای بارانی است بازی کنید و این فکر را به ذهن آدم می آورد که کاش قابلیتی بود که انسان هم می توانست جهان پیرامون خود را به این شکل ها ببیند.

    کرایسیس ۳ در بهار سال ۲۰۱۳ عرضه می شود.



    http://netwizard.ir
    ویرایش توسط m.h : https://i-phone.ir/forums/member/35476-m-h در ساعت 02-10-2012, 02:43 AM
صبر کنید ..
X