اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تحصیل در مقاطع مختلف استرالیا

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تحصیل در مقاطع مختلف استرالیا

    همان طور که می دانید، استرالیا یکی از کشور های پر طرفدار برای مهاجرت است. همچنین وجود بهترین دانشگاه های جهان در این کشور، محبوبیت آن را چندین برابر کرده است. مهاجرت از طریق تحصیل یکی از راه های مهاجرت به استرالیا می باشد که مورد استقبال دانشجویان زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است. علاوه بر این، دانش آموزان نیز می توانند برای ادامه تصیل در مدارس استرالیا به این کشور مهاجرت نمایند.
    شرایط مهاجرت به کانادا
    دانش آموزان از سن 7 سالگی در استرالیا مشغول به تحصیل می شوند و در سن 12 تا 13 سالگی مقطع ابتدایی را به پایان می رسانند. همچنین تا سن 18 سالگی در مقطع دبیرستان تحصیل کرده و پس از آن وارد دانشگاه می شوند.
    دانش آموزان حتی می توانند در مقطع دبیرستان خود، دوره های کالج را نیز جای دهند. مدارس در استرالیا به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شود. تحصیل در مدارس دولتی، برای دانش آموزانی که والدین آنها شهروند استرالیا هستند، رایگان است. همچنین دانش آموزان بین المللی نیز می توانند در این مدارس تحصیل کنند اما باید هزینه های تحصیل را بپردازند. لازم به ذکر است که هزینه های تحصیل در مدارس دولتی استرالیا برای دانش آموزان بین المللی کمی پایین تر است.
    چگونه در استرالیا تحصیل کنیم
    همچنین دانش آموزان خارجی می توانند در مدارس خصوصی نیز تحصیل نمایند که هزینه های بالاتری نسبت به دولتی دارد. در ادامه مطلب تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه های استرالیا را مورد بررسی قرار می دهیم.
    مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان
صبر کنید ..
X