اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تحصیل در آلمان یا کانادا

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تحصیل در آلمان یا کانادا


    تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس


    تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا با شرایط تحصیل پزشکی در ایران بسیار متفاوت است. متقاضیان برای اخذ پذیرش در رشته پزشکی کانادا باید دارای مدرک لیسانس علوم پایه باشند. در واقع تحصیل 3 تا 4 ساله در دوره لیسانس رشته های علوم پایه برای تحصیل پزشکی کانادا الزامی است. متقاضیان با دارا بودن مدرک لیسانس علوم پایه باید در امتحان پزشکی کانادا mcat نمره لازم را کسب کنند. پس از اخذ نمره لازم در امتحان پزشکی کانادا متقاضیان می توانند به مدت 4 تا 5 سال در رشته پزشکی کانادا تحصیل کنند.
    اخذ مجوز کار دانشجویی در کانادا


    متقاضیان با تحصیل در رشته پزشکی در کانادا می توانند با اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی به کار و اشتغال بپردازند. اخذ مجوز کار دانشجویی از آن جهت حائز اهمیت است که متقاضی با درآمد حاصل از کار دانشجویی می تواند بخش قابل توجهی از هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا را تأمین کند. متقاضیان با اخذ مجوز کار دانشجویی به کار و اشتغال تا 20 ساعت در هفته مجاز می باشند.
    اخذ ویزای همراه کانادا


    متقاضی با دارا بودن شرایط تحصیل پزشکی در کانادا می تواند برای اخذ ویزای همراه خانواده برای همسر و فرزندان زیر 19 سال خود برای مهاجرت به کانادا اقدام کند. دولت کانادا در راستای اتحاد خانواده مجوز اخذ ویزای همراه خانواده را برای همسر و فرزندان متقاضی صادر می کند. یکی از شرایط مهم اخذ ویزای همراه خانواده کانادا دارا بودن تمکن مالی کافی برای ساپورت مالی همسر و فرزندان در کانادا می باشد.
    • از مزیت های اخذ ویزای همراه خانواده کانادا اخذ مجوز کار تمام وقت برای همسر متقاضی می باشد.
    • فرزندان زیر 19 سال متقاضی با اخذ ویزای همراه می توانند در مدارس دولتی کانادا به رایگان تحصیل کنند.
    کار پس از فارغ التحصیلی پزشکی کانادا


    فارغ التحصیلان رشته پزشکی در کانادا برای کار و طبابت در کانادا باید دارای مدرک پزشکی md باشند. دارا بودن این مدرک یکی از شرایط مهم کار و طبابت در کانادا می باشد. علاوه بر این عضویت در انجمن پزشکان کانادا ndeb به عنوان مجوز طبابت و کار در کانادا محسوب می شود.
    ویرایش توسط knowledgeres : https://i-phone.ir/forums/member/261385-knowledgeres در ساعت 13-04-2023, 11:26 AM
صبر کنید ..
X