اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

برترین سریال های خارجی جهان 2019 و 2020 و 2021

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • برترین سریال های خارجی جهان 2019 و 2020 و 2021



    شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از دیدن چند قسمت یا چند دقیقه از یک سریال خارجی از ادامه تماشای آن منصرف شده و از انتخاب آن سریال پشیمان شوید. اما وقتی بدانید که سریال هایی وجود دارند که هم از نظر منقدین و هم از منظر مخاطبان و تماشاچیان تحسین شده و به عنوان بهترین سریال های خارجی جهان در سال های 2021 و 2020 و 2019 انتخاب شده اند، آن موقع قطعا آن سریال یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. لیست بهترین سریال های خارجی جهان که گردآوری نموده ایم از سریال هایی در ژانر تاریخی و حماسی تا جنایی و پلیسی و رمز آلود را شامل می شود و سعی کرده ایم فهرست برترین سریال های خارجی دنیا در 2019، بهترین سریال های خارجی جهان 2020 و حتی بهترین سریال های خارجی جهان 2021 را در این لیست بگنجانیم.
    بهترین سریال های خارجی از نظر مردم
    این لیست پیشنهادی شامل سریال های برتر بر اساس امتیاز متاکریتیک، سریال های برتر راتن تومیتوز و بهترین سریال های imdb است. در واقع بهترین سریال های خارجی جهان 2019، بهترین سریال های خارجی جهان 2020 و بهترین سریال های خارجی جهان 2021 را شامل می شود. سریال هایی که می توانند یک گزینه خوب برای ایام کرونایی تابستان 1400 باشند. خوشبختانه لیست پیشنهادی سریال های خارجی جدید که تهیه کرده ایم بسیار متنوع است افرادی که علاقه ای به خواندن زیرنویس ندارند می توانند نسخه های دوبله شده یا زیرنویس چسبیده سریال را دانلود کرده و تماشا کنند.
    1. سریال خارجی کاراگاه حقیقی True Detective
    داستان سریال کارآگاه حقیقی درباره دو کارآگاه حرفه ای به نام های راستین کول و مارتین هارت است که به بررسی و رمزگشایی از پرونده های پیچیده می پردازند. این دوکاراگاه به سختی اما به خوبی از پس این پرونده ها بر می آیند. هر فصل سریال کاراگاه حقیقی، داستان متفاوتی دارد. همیشه در سریال جنایی و معمایی باید تمام حواسمان را جمع کنیم تا متوجه معمای قتل، سرقت و… باشیم. اما در سریال کارآگاه حقیقی بیشتر باید به معمای خود کار آگاهان توجه کنیم. اما شخصیت پردازی فوق العاده دو کارآگاه است که واقعا مخاطب را مجذوب داستان سریال کارآگاه حقیقی می کند. پلیس خوبی که در نهایت پلیس بد می شود و دیگری پلیس بدی که در نهایت به یک پلیس خوب تبدیل خواهد شد. البته وقتی مثلث کارگردان، نویسنده و بازیگران عالی باشد نباید انتظار دیگری داشته باشید.


    2. سریال حادثه چرنوبیل Chernobyl
    چرنوبیل یکی از بهترین سریال های خارجی جدید از نگاه کاربران محسوب می شود و جوایز خاصی را از آن خود کرده. بدون شک تماشای یک سریال تاریخی واقعی که نشان دهنده مجموعه خطاهای انسانی و فنی و در نتیجه ایجاد بزرگترین فاجعه اتمی غیر نظامی قرن بیستم باشد اگرچه ناراحت کننده است، اما پر از درس ها و عبرت می باشد. بی مسئولیتی، بی تفاوتی و دروغ باعث شد تا یک فاجعه به این بزرگی رقم بخورد و نتایج و پیامدهای آن تا همین الان در اوکراین قابل مشاهده باشد. در این سریال خارجی همه چیز درباره حادثه چرنوبیل بیان شده است.


    3. سریال دنیای غرب West World
    دلورس، شخصیت اصلی سریال وست ورلد و یک ربات طغیانگر، سعی در این دارد که بر ضد انسان ها قیام کند. داستان سریال روایت تقابل بین انسان و ربات است. ربات هایی که دیگر قصد ندارند از انسان اطاعت کنند! معمولا فیلم هایی که در رابطه با مواجهه انسان با ربات است، مورد استقبال مخاطبین قرا گرفته اند. از Ex-Machine و ترمیناتور گرفته تا ماتریکس و هوش مصنوعی استیون استیلبرگ و حتی سریال انسان ها. اما این بار با یک موضوعات جدیدی مواجهه هستیم. موضوعاتی مانند برده داری مدرن که در اینجا برده ها ربات هستند. شاید همین تغییر جایگاه برای مخاطب سریال وست ورلد جذاب باشد!


    4. سریال مانی هیست Money Heist
    داستان سریال مانی هیست به صورت کلی در مورد یک گروه از سارقین است که با کمک شخصیت اصلی و مغز متفکر گروه یعنی پروفسور نقشه های بسیار پیچده ای برای سرقت های بزرگ و خطرناک مثلا از سوله های نگهداری پول اسپانیا طراحی می کنند. هیجان این سریال واقعا زیاد است. فصل 5 این سریال قرار است شهریور 1400 عرضه می شود. به احتمال زیاد فصل 5 این سریال، بتواند عنوان بهترین سریال های خارجی جهان 2021 را از آن خود کند. Money Heist بهترین سریال خارجی جدید است که مشاهده آن را پیشنهاد می کنیم.


    در این مقاله اسامی بهترین سریال های خارجی جهان را ارائه کردیم. این لیست در واقع مجموعه کوچکی از بهترین سریال های خارجی جهان است که طی حدود 10 سال اخیر ساخته شده اند. البته سعی کردیم با توجه به امتیازات کاربران و سایت های معتبر تحلیل و نقد فیلم مانند متاکریتیک، IMDB و راتن تومیتوز این سریال ها را انتخاب کنیم. از این رو می توان در این لیست بهترین سریال های خارجی جهان 2020 و بهترین سریال های خارجی جهان 2021 را مشاهده کرد. در واقع تمرکز ما بیشتر روی بهترین سریال های خارجی جهان 2019 و 2020 و 2021 بوده است. قطعا سریال های دیگری نیز وجود دارد که از نظر شما برترین سریال جهان است اما در لیست بالا وجود ندارد. سریال های زیادی در سال 2019 و 2020 و 2021 ساخته شده که می توان آنها را در لیست بهترین سریال های خارجی جهان نام برد.

    بهترین سریال های خارجی جهان
صبر کنید ..
X