اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

با عینک گوگل بیشتر آشنا شوید: پروژه Google Glass گامی به سوی آینده

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • با عینک گوگل بیشتر آشنا شوید: پروژه Google Glass گامی به سوی آینده

    ماه ها است که در مورد عینک گوگل خبرهایی به گوش می رسد. حالا این شرکت رسما اطلاعاتی در مورد پروژه اش منتشر کرده است و می توانید با Google Glass آشنا شوید. و این، اولین تصاویر منتشر شده از طرف گوگل هستند که نشان می دهند عینک این شرکت چه شکلی خواهد داشت.

    گجتی که در فیلم های تخیلی سال ها آن را می دیدیم، حالا در حال تبدیل شدن به یک محصول واقعی است. گوگل یک صفحه در گوگل پلاس برای عینک واقعیت افزوده اش ایجاد کرده و می گوید تعدادی از کارمندانش مشغول تست این کامپیوتر پوشیدنی هستند.

    جالب تر اینکه، این پروژه توسط یک تیم سه نفره در گوگل هدایت می شود که یکی از آنها آقای بابک پرویز، ایرانی است. حدود ۴ سال قبل در نارنجی در مورد نمایشگر لنز تماسی ایشان صحبت شده بود.تجمع مدارات الکترونیکی بر روی یک لنز سخت چشم | نارنجی

    این عینک با سیستم عامل اندروید کار می کند و همانطور که می بینید مدل های اولیه آن بسیار شبیه فریم های عینک طراحی شده است. با یک نمایشگر که بالای چشم قرار می گیرد، اطلاعات روی چشم ارسال می گردد. کاربر با دستورات صوتی می تواند به آن فرمان بدهد. ضمن اینکه یک دوربین هم روی آن تعبیه شده که کار ضبط ویدیو و عکاسی را هم انجام میدهد.

    نیویورک تایمز در گزارش خود از این پروژه، می گوید عینک گوگل احتمالا تا پایان امسال وارد بازار می شود. اما یک سخنگوی گوگل ساعاتی بعد اعلام کرد احتمال ارایه این عینک در سال جاری میلادی بسیار کم است.

    هیچ چیز بهتر از ویدیوی معرفی نمی تواند کارایی این عینک را بیان کند. پس ویدیو معرفی را از دست ندهید، تا ببینید این عینک چه قابلیت هایی را به ما ارایه می کند و شگفت زده شوید.




    نیویورک تایمز بر اساس منابع مختلفی می گوید این عینک ها با سیستم عامل اندروید کار می کنند و از طریق 3G یا 4G به اینترنت متصل می شوند. جی پی اس و مجموعه متنوعی از سنسورها نیز روی آنها قرار گرفته است.

    در مورد قیمت نیز صحبت در مورد معادل قیمت تلفن های هوشمند است. بین ۲۵۰ تا ۶۰۰ دلار. ضمن اینکه گفته می شود عینک هوشمند گوگل دارای یک دوربین هم هست که با آن محیط اطراف را بررسی می کند و اطلاعات مربوط به هر چیز را روی شیشه شفاف نمایش می دهد.

    به گفته نیویورک تایمز سرگئی برین یکی از دو موسس گوگل و مدیر تکنولوژی این شرکت مستقیما روی این پروژه نظارت دارد. البته به نظر می رسد گوگل فعلا به عنوان یک پروژه آزمایشی به عینک های هوشمند اش نگاه می کند و بیشتر در حال تلاش است تا یک گجت جدید و متفاوت را وارد زندگی ما بکند. اما این شرکت به خوبی نشان داده که در دنیای نرم افزار به خوبی ایده هایش را تبدیل به عادت های روزانه ما کرده است.

    نمایشگرهای شفاف که به صورت عینک روی چشم قرار می گیرند ده ها سال است که جزو رویاهای بشر به حساب می آیند. هر چند نمونه های آزمایشی و نیمه تجاری آنها را دیده ایم. اما باید دید که سر انجام کدام شرکت می تواند این آرزوی انسان را واقعا به حقیقت تبدیل کند.



    در لینک زیر میتوانید از ویدیو تبلیغاتی لذت ببرید.

    محتوای مخفی - انجمن تخصصی آیفون




    این هم پوشیدن google glassتوسط یکی از موسسان گوگل :جناب سرگی برین


    ویرایش توسط amolen : https://i-phone.ir/forums/member/76340-amolen در ساعت 08-04-2012, 06:04 PM

  • #2
    ممنون دوست عزیز اما منبع رو هم ذکر کنید.

    نظر


    • #3
      نوشته اصلی توسط aryansaman نمایش پست ها
      ممنون دوست عزیز اما منبع رو هم ذکر کنید.
      داخل اسپولر گفتم .بخاطر شما دوباره هم میگم
      با عینک گوگل بیشتر آشنا شوید: پروژه Google Glass گامی به سوی آینده | نارنجی

      نظر


      • #4
        واقعا زمان داره خیلی زود تر به سمت آینده می ره !

        نظر

        صبر کنید ..
        X