اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

پاناسونیک و عرضه لپ تاپ های سری Let’s Note SX و NX

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • پاناسونیک و عرضه لپ تاپ های سری Let’s Note SX و NX



    شرکت پاناسونیک که بیشتر در زمینه تلویزیون های خانگی و دوربین های عکاسی فعالیت می کرد ، با رویکر جدید شروع به تولید لپ تاپ های با کاربرد ویژه کرده است . البته پاناسونیک قبلا به طورمحدود و با همکاری شرکت های دیگر ، لپ تاپ هایی تولید و عرضه کرده است . ولی این محصول به تعداد محدود و در مناطق خاصی به فروش رسیده است . حالا با توجه به تقاضای بالایی که برای این محصولات وجود دارد ، پاناسونیک هم سعی کرده قسمتی از این بازار را در اختیار بگیرد . این لپ تاپ ها در سری که اصطلاحا آنرا Let’s Note می نامد تولید کرده است .


    Let’s Note SX و NX از یک صفحه نمایش ۱۲٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ و یا در صورت تمایل با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ طراحی شده اند . پاناسونیک نیز با درک درست از بازار سعی کرده با انتخاب های زیادی که به کاربر در انتخاب امکانات سخت افزاری می ده ، اونها رو به خرید محصول خودش ترغیب بکنه . با توجه به بودجه تون ، شما می توانید وب کم ۷۲۰ فریمی HD و یا پردازنده های Core i5 و یا Core i7 انتخاب بکنید .



    حافظه HDD یا SDD ؟ ولی با داشتن SSD شما می توانید سرعت بوت لپ تاپتون رو به ۹ ثانیه برسونید . این قابلیت را باید ممنون فناوری Quick Book Manager پاناسونیک باشید . از دیگر امکانات می توان به USB 3.0 ، WiFi ABGN ، مودم WiMAX(قابل توجه وایمکس داران ) ، Bluetooth 2.1+EDR و HDMI outاشاره کرد. Let’s Note SX و NX کاملا شبیه به هم هستند فقط در مدل SX یک درایو نوری اختیاری اضافه خواهد بود . البته نکته جالب محل این درایو می باشد که در تصاویر کاملا مشخص هستند . متاسفانه درباره قیمت این دو لپ تاپ و باطریشون خبری منتشر نشده است .


    منبع:NetWizard :: اخبار فناوري ::​ نت ويزارد

  • #2
    خیلی بی ریخته

    نظر


    • #3
      اینم یه نوع خلاقیتت هست
      ولی دی وی دی رامش واقعا بد جایی تعبیه شده
      ادم یادplay station 1 میوفته

      نظر


      • #4
        پلي استيشن ٢ هم همين جوري بود

        واقعا بي ريخته و زشته

        نظر


        • #5
          نوشته اصلی توسط ipadama نمایش پست ها
          پلي استيشن ٢ هم همين جوري بود

          واقعا بي ريخته و زشته
          play station 2 هایی که در سری اول عرضه شدند کلا نحوه ی eject شدنشون با سری جدیدشون که شما میفرمایید کاملا فرق میکنه

          نظر

          صبر کنید ..
          X