اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Nikon دوربین حرفه ایی جدید خود را به نام D4 DSLR معرفی کرد.

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • Nikon دوربین حرفه ایی جدید خود را به نام D4 DSLR معرفی کرد.

    Nikon سرانجام نیم دهه بعد از معرفی D3 مدل جدید این غول عکاسی را به نام Nikon D4 معرفی کرد، یک دوربین full-frame DSLR متمایز.

    Nikon D4 یک دوربین 16.2 مگاپیکسلی است با ISO 204,800 که دارای یک سنسور کاملا جدید full-frame است و قابلیت فیلم برداری آن هم به 1080p و 30fps ارتقا پیدا کرده است.

    قابلیت تشخیص رنگ و روشنایی D4 با فناوری جدیدی ارتقا پیدا کرده که موجب می شود عملکرد آن نسبت به D3 بسیار دقیق تر باشد.




    Nikon می گوید این دوربین در نور کم نتایج خارق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد، به همین خاطر روی دکمه های آن back-light (نور پس زمینه مانند صفحه کلید mac book pro) تعبیه کرده تا در تاریکی بتوان به راحتی کلیدها را پیدا کرد.

    صفحه نمایش دوربین هم 921k-dot و در سایز 3.2 اینچی و با زاویه دید 170 درجه است و فیلم های HD را بدون هیچ مشکلی نمایش می دهد، یک پورت HDMI هم روی دوربین تعبیه شده است.

    D4 یک دوربین کاملا حرفه ای است، بنابراین در مواقع ضروری سریعا در 0.012 ثانیه روشن شده و آماده عکاسی می باشد، این دوربین می تواند با سرعت 10fps با رزولوشن کامل عکس برداری کند و همزمان کار autofocus و exposure را انجام دهد.

    سیستم جدید فوکوس خودکار 51 نقطه ای که با لنز های قبلی نیکون هم هماهنگی دارد از دیگر امکانات این DSLR حرفه ایی است، Nikon D4 دارای دو ورودی کارت حافظه است که از حافظه UDMA-7 CF و فرمت جدید XQD پشتیبانی می کند

    با این فرمت جدید می توان با سرعت 125mbps تصاویر گرفته شده را روی حافظه ذخیره کرد اینکار باعث می شود تا تصاویر به راحتی به صورت RAW با رزولوشن کامل و با سرعت 10fps ذخیره شوند.

    این دوربین در ماه March (ماه آینده میلادی) وارد بازار خواهد شد و قیمت آن 6000$ خواهد بود.



    اطلاعات بیشتر در اینجا.

    نمونه عکس ها در اینجا.


    منبع:
    ویرایش توسط Aryansam : https://i-phone.ir/forums/member/176810-aryansam در ساعت 07-01-2012, 04:04 PM

  • #2
    من Nikon d3رو دارم واقعا عکساش عالیه یک دوربین حرفه اییه

    نظر

    صبر کنید ..
    X