اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

گوگل در حال بازسازی انشعابات و تیم های خود

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • گوگل در حال بازسازی انشعابات و تیم های خود

    در دو هفته مانده به بهار یا سال جدید ما گوگل تغییرات اساسی در تیم ها و بخش های خود داده است!
    مجله ی وال استریت اعلام کرد Jeff Huber که قبلا بر تیم تجاری و نقشه ی گوگل نظارت داشت در روز پنج شنبه به بخش گوگل X منتقل خواهد شد!
    لازم به ذکر است که گوگل X توسط یکی از بنیان گذاران گوگل به نام Sergey Brin رهبری می شود و وظیفه ی این بخش گوگل کار بر روی فناوری های آینده مانند گوگل گلس و اتومبیل های خود کار (Self-Driving Cars) است.
    با استفاده از این بازسازی و تقسیم افراد . تیم نقشه ی اپل به بخش جست و جوی اپل منتقل شده اند و در حالی که تیم تجاری گوگل به بخش تبلیغاتی آن منتقل خواهند شد.



    این تغییرات بخشی از به اصطلاح مرتب کردن بهاره ی گوگل (Spring Cleaning) در این هفته هستند.
    این شرکت در روز پنج شنبه نیز اعلام کرد که Google Reader در اول جون (ژوئیه) بسته خواهد شد و نسخه ی دسکتاپ Snapseed نیز دیگر ادامه نمی یابد.
    یکی از تغییرات مهم دیگر در این هفته اعلام این شرکت مبتنی بر تعویض مسئول اندروید یعنی Andy Rubin بوده است .
    باید گفت که Rubin از سال ۱۹۸۹ تا سال ۱۹۹۲ کارمند اپل بود و بعد از اپل جدا شد و شرکت اندروید (Android Inc.)را بنا نهاد این شرکت در سال ۲۰۰۵ توسط گوگل خریداری شد و راه را برای گوگل برای موفقیت در بازار اسمارتفون ها هموار کرد!
    به خاطر این کار مهم Rubin هم اکنون اندروید به سیستم عامل غالب در اسمارتفون ها تبدیل شده است که توسط شرکت هایی مانند LG و Samsung و hTC استفاده می شود که رقیب اصلی آن iOS شرکت اپل یعنی همان قدرت بزرگ آیفون و آیپد!
    Rubin در حال حاضر در حال انتقال به یک بخش ناشناس (یک بخش جدید) در گوگل است و اندروید تحت نظارت Sundar Pichai که قبلا روی مرورگر محبوب Chrome کار می کرد و همچنین جزو تیم اپ ها هم بوده است خواهد بود.
    منبع : AppleInsider
    ویرایش توسط iSnakeS : https://i-phone.ir/forums/member/101370-isnakes در ساعت 15-03-2013, 12:42 AM
صبر کنید ..
X