اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تیلیغات اپل برای ۳۰۰۰۰۰ اپ آیپد برای هر آنچه کاربران دوست دارند!

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تیلیغات اپل برای ۳۰۰۰۰۰ اپ آیپد برای هر آنچه کاربران دوست دارند!

    تبلیغات اپل متفاوت است
    پیش از این استیو جابز رهبر اپل بود که از شیوه ای خاص برای عرضه و تولید هر آنچه اپل استفاده می کند داشت که این عرضه و تولید از iPad و iPhone شروع می شد تا جعبه ی هر محصول و حتی شیوه ی معرفی محصول که Font و اندازه ی حروف خود
    را داشت حالا نیز اپل همانطور فکر می کند و می توان اینرا در برداشتن درایو نوری و ساخت بنر های جدید برای تبلیغ محصول دید!





    بنر جدیدی که اپل برای معرفی محصولاتش ارئه می کند با گذشته کاملا متفاوت است چنان که تنها توجه مشتری را به iPad و iPad mini کلب نمی کند بلکه به شکل فوق العاده ای مشتری را به فروشگاه ۳۰۰۰۰۰ اپی اپل برای این دو دستگاه جلب می کند!
    این خروجی و کارایی قابل توجه یک آگهی یکی دیگر از همان برتری هایی است که اپل را از سامسونگ و دیگر عرضه کنندگان تبلت جدا می کند!



    به طوریکه در تبلیغات اولیه ی iPad mini این دستگاه را به سادگی کنار iPad نشان داده اند که در حال اجرای برنامه ی Grage*Band هستند یا دیگر تبلیفات مانند نگه داشتن یک دستی iPad mini که با سایزی کوچکتر از iPad ساخته شده است.
    همچنین دیگر آگهی ها مانند بنر هایی که دو iPad را در حال اجرای برنامه های خلاقانه و جالب نشان می دهد که با یک عنوان ساده در بالای آن که نوع برنامه را نشان می دهد مزین شده است مانند تیتر Ear Opening برای برنامه های مرتبط با موسیقی یا Elementary برای برنامه های آموزشی یا Well Varsed برای برنامه های مرتبط با eBook و Mind Watering برای برنامه های گرافیکی!
    آگهی های جدید همچنین نشان می دهد که اپ های اپل مانند رهبری است در مقابل اپ های Android و Windows Phone و دیگر پلتفرم ها !
    در حالی که تبلیغات iPhone و iPad بر عملکرد اپل متمرکز شده است تبلیغات سامسونگ به طور معمول بر Galaxy هایش با یک قصدک روی آن و اشکالی مانند آن متمرکز شده است و در بعضی یک قلم با یک خط پیوسته دیده می شود و دیگر محصولات Android با یک عکس از home آن مانند آیفون نشان داده می شون!
    تفاوت اپ های اپل با همگان
    استیو جابز در کنفرانس معرفی iPad 2 گوگل را با لحن شدیدی مسخره کرد او در هنگام مقایسه ی تبلت ها به ۱۰۰ اپی که تا آن وقت برای Android ساخته شده بود اشاره کرد و گفت تنها ۱۷ اپ برای تبلت ساخته شده است!



    اما جابز در آن زمان می توانست ۶۵۰۰۰ اپی که از ۳۵۰۰۰۰ تنها برای iPad منتشر شده بود را به رخ بکشد !
    او گفت :تصور کنید استفاده . ایجاد و بازی های فوق العاده و هزاران اپ برای کسب و کار و بازار مانند پزشکی هستند.چیز هایی که مردم در انجا انجام می دهند شگفت انگیز است.





    امروز ه 775000 برنامه در App Store موجود است که 300000 انها تنها برای iPad منتشر شده است !
    در کنفرانس معرفی iPad 4 و iPad mini رئیس بخش بازار یابی اپل (Phil Schiller) گفت تفاوت اجرای برنامه های اسمارتفون ها در تبلت های اندرویدی در مقابل اجرای برنامه های ساخته شده تنها برای iPad مثل فرق بین شب وروز است!

    منبع : AppleInsider (لطفا منبع ذکر شود!)
صبر کنید ..
X