اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اسقبال ۲۶ درصدی از iOS 6.1

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اسقبال ۲۶ درصدی از iOS 6.1

    در اوایل این هفته TechCrunch گزارش کرد از سایت گسترش دهندگان Onswipe اینکه کابران پایه ی این سایت از ۱۳ ملیون فعال سازی کاربران بیشتر از ۲۱ درصد کاربران آیفون و آیپد دیواس های خود را به آی او اس ۶.۱ آپدیت کرده اند در تنها دو روز از عرضه شدن!

    ما بعد از اینکه باOnswipe این مسئله را دنبال کردیم برای فهمیدن اینکه چطوری همچین سهمی از کاربران آی او اس ۶.۱ در چند روز گذشته به این نسخه ی جدید آپدیت کرده اند و به این نتیجه این شد که ما می بینیم بالای ۲۶ درصد از کاربران از آی او اس ۶.۱ استفاده می کنند در ۴ روز!
    اوایل این هفته Jason Baptiste نوشت سرعت بالای استفاده ی کاربران از این نسخه که نشان دهنده ی تاریخ گذشته ی اپل است - بالا بودن سرعت بالای ارائه ی نسخه ی جدید - مانند معرفی آی او اس ۵ در اکتبر ۲۰۱۱ است!
    این سرعت عمل در دریافت بروز آپدیت های آی او اس به شکل صریحی دستگاه های اندروید رو زیر سوال می برد به طوری که شبکه های موبایلی که مسئول بروز رسانی اندروید هستند گزارش داده اند که فقط ۱۰ درصد کاربران با نسخه ی آخر اندروید (آبنبات ژله ای ) کار می کنند که اولین معرفی آن در جولای ۲۰۱۲ انجام شد.
    اکثریت کاربران اندروید بدون آپدیت از نسخه ی نان زنجیلی استفاده می کنند که در دسامبر ۲۰۱۰ بود یا از نسخه های اولی همین سیستم عمل !

    ​منبع: macrumors.com
    ویرایش توسط iSnakeS : https://i-phone.ir/forums/member/101370-isnakes در ساعت 04-02-2013, 01:16 AM
صبر کنید ..
X