اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اینبار مک بوک پرو ۱۳ اینچ رتینا توسط iFixit باز شد…

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اینبار مک بوک پرو ۱۳ اینچ رتینا توسط iFixit باز شد…

    باز هم طبق سنت های قدیمی iFixit ،اینبار مک بوک پرو ۱۳ اینچ رتینا کالبد شکافی شد.



    iFixit اشاره کرد, زمانی که در حال واکاوی مک بوک پرو جدید بودن ، تفاوت های جدیدی رو نسبت به مدل ۱۵ اینچ مشاهده کردن که باعث بهبود قابلیت دسترسی به قطعات این لپ تاپ شده.
    یکی از تغییرات جالبی که این مک نسبت به مدل بزرگتر خود کرده بود، باطری ها بودند که از زیر Trackpad برداشته شده بودند ، و به جای باطری ها حافظه ی فلش جاسازی شده بود که دسترسی به Trackpad رو برای تعویض (در صورت نیاز) راحت تر کرده بود.



    یکی دیگه از انتقاداتی که iFixit از مک بوک پرو ۱۵ اینچ رتینا داشت، چسب های استفاده شده در سلول های باطری بودن که جدا کردن اونها بسیار سخت و زمان بر بود.ولی در مدل ۱۳ اینچ ۲تا از ۶ سلول باتری ها در سینی فلزی است که فاقد چسب است در حالی که ۴باتری باقی مونده حدود ۱۵ دقیقه زمان میبرد تا از محفظه بتوان جداشون کرد.
    با وجود این برتری های نسبی اما همچنان چالش هایی وجود دارد، از قبیل رم لحیم شده که به این معنی است, توان ارتقای رم به بیش از ۸ گیگ وجود ندارد ، پیچ های مخصوص ، صفحه نمایش یک پارچه و چسب باتری که باعث شد iFixit به مدل ۱۳ اینچ از نظر توانایی تعمیری، شماره ی ۲ از ۱۰ رو بده که یک شماره بیشتر از مدل ۱۵ اینچ است.
    ترجمه: i.Hossein
    منبع: Macrumors
    ویرایش توسط i.Hossein : https://i-phone.ir/forums/member/106207-i-hossein در ساعت 26-10-2012, 02:40 PM

  • #2
    http://www.i-phone.ir/forums/thread76270.html
    .:amgr:.

    نظر


    • #3
      بله این تایپیک رو دیدم ولی به همراه توضیح گذاشتم

      نظر

      صبر کنید ..
      X