اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مشکل تغییر رنگ تصاویر محدود به آیفون 5 نیست..

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مشکل تغییر رنگ تصاویر محدود به آیفون 5 نیست..

    با شروع عرضه آیفون ۵ کمپانی اپل، اعتراضاتی به کیفیت جنس بدنه آلومینیومی آن صورت گرفت و بعد تر اعلام شد که دوربین این اسمارت فون نه تنها بهبود پیدا نکرده بلکه در زمان عکس برداری دارای مشکل بنفش شدن تصاویر میباشد. خیلی ها به شدت شروع به اعتراض به این شرکت کردند و در پاسخ اپل اعلام کرد که با تغییر در زاویه عکس برداری و تابش نور به لنز دوربین آیفون ۵ میتوان مشکل را برطرف نموند.


    امروز Consumer Reports گزارشی منتشر کرد که نشان میدهد که آیفون ۵ شاید تنها اسمارت فونی نباشد که از این مشکل رنج میبرد. تست های مختلفی توسط Consumer Reports بر روی آیفون ۴S و ۲ تلفن همراه اندرویدی یعنی گلکسی اس ۳ و موتورولا ریزر مکس در کنار آیفون ۵ انجام شد. درست است مشکل بنفش شدن پیش نیامد اما برای دیگر اسمارت فون ها به شکل رنگ های دیگر مشکلاتی مشابه دیده شد که در بعضی حتی شبیه به رنگین کمان بود.


    اصلی ترین نکته ای که گزارش Consumer Reports اعلام میکند آن است که مشکل تغییر رنگ در بخش هایی از تصاویر گرفته شده با اسمارت فون ها محدود به آیفون ۵ نمیشود. شاید در حال حاضر بهترین راه برای حل این مشکل آن است که لنز دوربین اسمارت فون خود را در مسیر مستقیم با منبع نور بسیار شدید نگیرید و انتخاب زاویه مناسب تا حد بسیار زیادی مشکل شما را برطرف خواهد کرد.



    ویرایش توسط Po0oya : https://i-phone.ir/forums/member/74329-po0oya در ساعت 11-10-2012, 12:20 PM
صبر کنید ..
X