اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اپل در جستجوی برنامه*نویس برای اصلاح اپلیکیشن نقشه

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • [ تبادل نظر ] اپل در جستجوی برنامه*نویس برای اصلاح اپلیکیشن نقشه



    حالا دیگر همه از حال و روز اپلیکیشن نقشه در iOS 6، خبر دارند. اشتباهات بعضا مضحک این اپلیکیشن، خیلیها را ناراضی کرده است. حالا اپل، سازنده آیفون و آیپد، با معرفی چند موقعیت شغلی جدید برای علاقه مندان، در حال تشکیل تیم یاز برنامه نویسان و توسعه دهندگان است که بر روی امکانات و مشکلات نقشههای iOS 6 کار کنند.

    پس از ارائه iOS 6، اپلیکیشن نقشه اپل با نظرهای متفاوتی مواجه شده است، با این حال، اپل از مدتها قبل، حتی پیش از ارائه آن، درگیر رفع و رجوع مشکلات آن بوده است.
    مقاله مرتبط:




    در هفته های گذشته، شرکت اپل، آگهی های مختلفی برای جذب و استخدام چند مهندس نرم افزار در دفتر سانتا کِلارا (در دره سیلیکون) کالیفرنیا، منتشر نموده است.
    مهندسان قرار است به صورت اختصاصی بر روی نقشه اپل کار کنند، اپلیکیشنی که اپل ادعا کرده بود بهترین اپلیکیشن نقشه در تمام پلتفرمهای موبایل است. اپل انتظار دارد که مهندسان جدید، نقشههای اپل را به کمک نقشه های مبتنی بر تصاویر بُرداری، ناوبری صفحه به صفحه و بهبود ویژگی سه بعدی، وارد مرحله بعدی کنند.
    موقعیتهای شغلی مورد نیاز اپل در این آگهی، اغلب مهارتهای متفاوتی نیاز دارند، اما به آنها یک ایده منصفانه داده شده که هدف اپل از تشکیل این تیم برنامه نویس، بهبود نقشه ها است.
    نظر شما در اینباره چیست؟


    منبع: zoomit
    ویرایش توسط leberman : https://i-phone.ir/forums/member/40668-leberman در ساعت 26-09-2012, 01:40 PM

  • #2
    کلید اسپیس کامپیوترت داره خراب میشه!

    نظر


    • #3
      درستش کردم...
      اصل نیت هست :d

      نظر

      صبر کنید ..
      X