اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیفون 5 سریعترین اسمارت فون روی کره زمین...!!!

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیفون 5 سریعترین اسمارت فون روی کره زمین...!!!

    بیش از دو برابر سرعت بیشتر نسبت به مدل قبلی آیفون (حتی بعد از آپدیت به iOS 6)، سریعتر از اسمارت فون قدرتمند Samsung Galaxy S III و سریعتر از اسمارت فون تازه معرفی شده Motorola DROID RAZR M، آیا آیفون ۵ اپل سریعترین اسمارت فون برروی کره زمین می باشد؟ به گفته وبسایت معتبر PCMAG جواب مثبت است. آیفون ۵ سریعترین اسمارت فون حال حاضر دنیاست.




    با توجه به مطالعات جامع PC Magazine و اجرای تست های مختلف برروی نسل ششم آیفون و سایر گوشی ها این نتیجه بدست آمده است. البته قبلا شما تست مربوط به JavaScript را دیده بودید، قبل از اینکه نتایج PCMAG منتشر شود. برروی بنچ مارک Sun-Spider JavaScript، آیفون ۵ اپل موفق به ثبت رکوردی جدید شد. تکنولوژی مربوط به GPU سه هسته ای آیفون ۵ اجازه می دهد که این اسمارت فون ۲ برابر Motorola DROID RAZR M در آزمون گرافیکی نتیجه کسب نماید.

    در نمرات Geekbench، آیفون ۵ بیش از دو برابر آیفون ۴ اس موفق به کسب امتیاز شد، که نشان می دهد هنگامی که اپل در مراسم رونمایی از آیفون ۵ اعلام کرد که این دستگاه دو برابر سریعتر از نسل قبلی خود می باشد، شوخی نکرده است.
    تست Streaming ویدئویی نشان می دهد که آیفون ۵ دو برابر آیفون ۴ اس می باشد و در حافظه، این دستگاه امتیازی سه برابر مدل قدیمی تر کسب کرده است.











    pcwar

  • #2
    تست ویدیو بین ایفون 4s و ایفون 5 هست که ببینیم ؟؟؟

    نظر

    صبر کنید ..
    X