اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

بررسی 3 مدل متفاوت iPhone 5

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • بررسی 3 مدل متفاوت iPhone 5

    اگر به خاطر داشته باشید فیل شیلر در طول کنفرانس اخیر به دشواری گنجاندن تکنولوژی LTE با توجه به تفاوت های فراوان بین اپراتورها در مناطق مختلف جغرافیایی اشاره کرد.


    در همین راستا شرکت اپل 3 مدل iPhone 5 با فرکانس های مختلف برای مناطق مختلف در سراسر جهان به فروش خواهد رساند که این 3 مدل عبارتند از:

    آی فون 5 GSM ایالات متحده : مدلی با پشتیبانی از فرکانس 700 مگاهرتز برای اپراتورهایی مانند AT & T . همچنین این مدل در کانادا قابل استفاده میباشد.

    آیفون 5 CDMA ایالات متحده : مدلی سازگار با اپراتورهای Verizon و Sprint. این مدل همچنین برای برخی از اپراتورها در ژاپن و آسیا به بازار خواهد آمد.

    آیفون 5 پشتیبانی از شبکه های LTE در اروپا و آسیا: در نهایت، مدلی سازگار با شبکه های LTE بریتانیا و آلمان خواهد بود . علاوه بر این، این مدل در کشورهایی مانند استرالیا ، اسپانیا ، کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور عرضه خواهد شد.




    در پایان برای استفاده از iPhone 5 در ایران علاوه بر مشکل نانو سیم با مشکل Universal و یا سراسری نبودن آیفون جدید نیز روبه رو خواهیم بود.
    Connect with an Apple Specialist about Anything that is needed for iOS Devices

  • #2
    مدل آیفون ۵ پشتبانی از lte در آسیا و اروپا نوعی بین المللی هست و با تمامی شبکه ها سازگار هست. فقط نسخه های آمریکا اون هم لاک مشکل ایجاد خواهد کرد. در توضیحات نسخه آنلاک ذکر شده که در تمام جهان کار خواهد کرد.
    can i use my iphone outside my home country?

    yes. Iphone is enabled to work on carrier networks using gsm around the world. Because the iphone sold by the apple online store is sim-free, you can purchase a sim card and service from a local carrier at your destination. Or check with your home carrier regarding international roaming charges.

    نظر

    صبر کنید ..
    X