اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

هفتم آگوست، اپل میزبان مراسم معرفی آیفون 5

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • هفتم آگوست، اپل میزبان مراسم معرفی آیفون 5

    وب سایت KnowYourMobile در صحبت با یکی از منابع قابل اعتماد خود اعلام کرده است که اپل در حال آمده شدن برای رونمایی از نسل جدید اسمارت فون های فوق محبوب خود در تاریخی زودتر از پیش بینی ها میباشد. حداقل زودتر از تاریخ ۴ اکتبری که سال گذشته آیفون ۴ اس را رونمایی کرد. این موضوع با تلاش اپل برای تحت تاثیر قرار دادن فروش سامسونگ گالکسی S3 در امریکا نمی تواند بی ارتباط باشد.
    بر اساس اطلاعات گرفته شده اپل این مراسم را در تاریخ هفتم آگوست ( کمتر از ۱ ماه دیگر ) برگزار خواهد کرد که اگر اینگونه شود، احتمالا شاهد عرضه آیفون ۵ یا هر چیزی که نام آن باشد در اواخر آگوست یا هفته اول سپتامبر خواهیم بود.
    از دیگر دلائلی که میتوان برای این تلاش اپل در رونمایی زودتر از انتظار آیفون متصور بود، شاید به نوعی جلب توجه از تبلیغات مایکروسافت برای ویندوز ۸ خود و یا حتی گالکسی نکسوس ۲ باشد که هر دو در پاییز امسال وارد بازار خواهند شد. فراموش نکنیم تا زمانی که تیم کوک بر روی صحنه نرود و آیفون جدید را در دست نگیرد، نمیتوان در مورد برنامه و هدف های این کمپانی با قاطعیت نظر داد، مهم نیست شایعات چه عنوان میکنند یا منابع خبری تا چه اندازه قابل اعتماد هستند.



    pcwar
صبر کنید ..
X