شرکت اپل در تلاش برای پاسخ به سوالات رایج مشتریانش درباره محصولات تولیدی خود، بخش جدیدی را به سایت رسمی کمپانی اضافه کرده است. به*عنوان مثال اگر به صفحه iPhone 4S مراجعه کنید، در بخش انتهایی این صفحه، قسمتی را با عنوان Answers from the community خواهید دید که سوالات مرتبط مشتریان را در آن نمایش داده شده است.
این بخش بر اساس انجمن اپل در صفحه محصولات نمایش داده می*شود و کاربران نیز می*توانند بر اساس اطلاعات خود به آن*ها پاسخ دهند.
به*نظر می*رسد اپل تلاش دارد تا ارتباط نزدیک*تری را بین کاربران و مشتریان این شرکت ایجاد کند تا پاسخ*های آن*ها را مستقیما در سایت اصلی از آنان دریافت نمایید. کاربران می*توانند برای پاسخ به سوالات موجود، به*سادگی روی لینک مربوط به هر سوال کلیک کنند تا از طریق حساب مربوط به iTunes وارد سایت شوند.
اپل بخش پشتیبانی از طرف مشتریان را به سایت خود اضافه کرد - وبلاگینا
این بخش بر اساس انجمن اپل در صفحه محصولات نمایش داده می*شود و کاربران نیز می*توانند بر اساس اطلاعات خود به آن*ها پاسخ دهند.
به*نظر می*رسد اپل تلاش دارد تا ارتباط نزدیک*تری را بین کاربران و مشتریان این شرکت ایجاد کند تا پاسخ*های آن*ها را مستقیما در سایت اصلی از آنان دریافت نمایید. کاربران می*توانند برای پاسخ به سوالات موجود، به*سادگی روی لینک مربوط به هر سوال کلیک کنند تا از طریق حساب مربوط به iTunes وارد سایت شوند.
اپل بخش پشتیبانی از طرف مشتریان را به سایت خود اضافه کرد - وبلاگینا
نظر